غیبت ستارگان کشتی فرنگی روسیه در مصاف قهرمانی کشور

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران، گوگی کوگیاشویلی سرمربی تیم کشتی فرنگی روسیه با اشاره به ابتلای بعضی قهرمانان به ویروس کرونا گفت: متأسفانه ویروس کرونا همچنان در حال گسترش است و داوید چاکوتادزه قهرمان المپیک درگیر این بیماری شد. وی اکنون در حال استراحت و نمی تواند در قهرمانی کشور مبارزه کند.

غیبت ستارگان کشتی فرنگی روسیه در مصاف قهرمانی کشور

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وی ادامه داد: علاوه بر چاکوتادزه، موسی اولویف قهرمان دو دوره دنیا به همراه رومن ولاسوف دارنده 2 طلای المپیک و قهرمان دنیا نیز در مسابقات قهرمانی روسیه مبارزه نخواهند کرد. اولویف در حال حاضر نفر اول دنیا است و نیازی نیست در قهرمانی روسیه کشتی بگیرد و در خصوص ولاسوف هم او پس از همه گیری، قهرمان جام روسیه و جام دنیای شد و اکنون برایش ضرورتی ندارد مبارزه کند.

کوگیاشویلی توضیح داد: ما به طور مداوم و در هر مرحله اردو شرایط همه بچه ها را آنالیز می کنیم، همچنین یادآوری می کنم که دو نفر از برترین های جام دنیای یعنی امین صفرشایف و و میلاد علیرضایف در اوزان المپیکی 60 و 87 کیلوگرم به میدان خواهند رفت.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی روسیه گفت: پس از مسابقات قهرمانی روسیه، ما در منطقه مسکو اردو می زنیم، اما من نمی خواهم جزئیات بیشتری را ارائه دهم و در تورنمنت مجارستان نیز شرکت خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 بهمن 1399 بروزرسانی: 28 بهمن 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1620

به "غیبت ستارگان کشتی فرنگی روسیه در مصاف قهرمانی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غیبت ستارگان کشتی فرنگی روسیه در مصاف قهرمانی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید