200 هزار تن در روسیه کرونا گرفتند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، ستاد مقابله با گسترش کرونا در روسیه امروز یکشنبه بیان کرد با مبتلا شدن 11 هزار و 12 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته، تعداد بیماران کرونایی در این کشور به 209 هزار و 688 نفر رسیده است.

200 هزار تن در روسیه کرونا گرفتند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

در اطلاعیه این ستاد آمده است که 42 درصد مبتلایان هیچ گونه علامتی مبنی بر داشتن این بیماری ندارند و تنها به وسیله تست کرونا، معین شده است که آنها به این ویروس مبتلا شده اند.

روسیه تا دیروز به مدت شش روز متوالی با ابتلای بیش از 10 هزار نفر در هر روز، صدرنشین گسترش کرونا در بین کشورهای دنیا بود و اکنون به کانون شیوع کرونا در اروپا تبدیل شده است آن هم در شرایطی که آمار مبتلایان امروز بیشتر از شش روز قبل است.

کرونا در حالی به پیشروی خود در روسیه ادامه می دهد که این کشور بیش از یک ماه است به صورت رسمی تعطیل شده و مردم بدون کسب مجوز اجازه خروج از خانه ندارند.

آنالیز های میدانی خبرنگار نشان می دهد اگر چه مراکز توریستی، میادین مهم شهر، مراکز تجاری و رستوران ها تعطیل شده اند اما در تمامی ساعات روز، فروشگاه ه ای مواد غذایی که تعداد آنها در محلات کم نیست باز هستند و در هر ساعتی از روز می توان تعداد قابل توجه ای روس را دید که برای خرید مواد مورد احتیاج خود به این مراکز مراجعه میکنند.

علاوه بر اینها، تعداد جمعیت در کوچه ها و محله های مسکو نسبت به قبل از قرنطینه تغییر چندانی نکرده است هر چند که دریاچه ها و پارک ها بسته هستند اما با توجه به امکان خروج ازخانه به اندازه 100 متر، بسیاری حداقل در مسکو در حال قدم زدن در اطراف خانه های خود هستند.

شاید از این رو است که باوجود تمامی سختگیری های دولت روسیه، نه تنها آمار مبتلایان به کرونا در این کشور پایین نمی آید بلکه هر روز برتعداد مبتلایان افزوده می گردد و مسکو با فاصله زیاد صدرنشین است.

در پایتخت روسیه طی 24 ساعت گذشته پنج هزار و 551 نفر دیگر به کرونا مبتلا شده اند که نشانگر گسترش روزافزون این ویروس در مسکو است.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1178

به "200 هزار تن در روسیه کرونا گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "200 هزار تن در روسیه کرونا گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید