فصل فراموشی فریبا در سرزمین آلمان ها رقابت می نماید

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران، این جشنواره فیلم که قدیمی ترین جشنواره در نیدرزاکسن آلمان است سال جاری بیست و نهمین دوره اش را برگزار می نماید که از ایران عباس رافعی با فیلم فصل فراموشی فریبا در این جشنواره حضور دارد.

فصل فراموشی فریبا در سرزمین آلمان ها رقابت می نماید

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

جشنواره برانشویک از یازدهم تا هفدهم آبان ماه در این شهر برگزار می گردد و عباس رافعی که به آلمان دعوت شده در نمایش فیلم و سپس جلسه مطبوعاتی فیلم حضور خواهد داشت.

فیلم فصل فراموشی فریبا به کارگردانی و تهیه کنندگی عباس رافعی هفته گذشته در جشنواره هارتلند آمریکا و نهمین دوره جشنواره بوفالو نیویورک پیروز به دریافت جایزه بهترین فیلم شد و در جشنواره یونیورسال آمریکا به عنوان بهترین فیلم سینمایی و بهترین بازیگر زن پیروز به کسب جایزه اصلی این جشنواره شد. بیش از این عباس رافعی در جشنواره رومانی پیروز به کسب جایزه بهترین فیلم سینمایی شده بود.

فیلم فصل فراموشی فریبا شهریور ماه سال جاری در بخش مسابقه جشنواره بین المللی فیلم نیوجرسی آمریکا حضور داشت و پیروز به دریافت چهار جایزه اصلی بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر زن و بهترین فیلمنامه از این جشنواره شد و در جشنواره هرات نیز پیروز به دریافت جایزه بهترین فیلم شد.

رافعی بیش از این نیز در بخش مسابقه جشنواره هادسون نیویورک و در بخش رقابتی جشنواره بین المللی کلمبیا آمریکا و جشنواره فیلم های آسیایی شیکاگو و در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم مونترال کانادا حضور داشت. عباس رافعی در نوزدهمین دوره جشنواره کرالا هند بهترین کارگردان آسیا شد و فصل فراموشی فریبا جایزه نتبک را دریافت کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 500

به "فصل فراموشی فریبا در سرزمین آلمان ها رقابت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل فراموشی فریبا در سرزمین آلمان ها رقابت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید