قرعه کشی تور استانبول میان اعضاء فعال سایت و سفرنامه نویسان

به گزارش مجله سفرنامه دبی،

قصد داریم از این به بعد میان کاربران فعال سایت و تالار گفتمان هر چند از گاهی قرعه کشی هایی انجام دهید تا قدردان زحمات و فعالیت های این دوستان باشیم . آژانس شاهین پرواز اسپانسر دومین دوره این قرعه کشی ها خواهد بود.

سلام خدمت تمامی عزیزان. طی مدت زمان کوتاهی که بخش تالارهای گفتمان سایت راه اندازی شده است، نکات بسیار مثبت زیادی از دل این بخش برای ما پدیدار گشته که مهمترین آنها آشنایی به تعدادی از کاربران عاشق سفر و مشتاق به فعالیت و به اشتراک گذاری دانششان است به همین جهت برای انگیزه بخشیدن به این دوستان و همچنین دوستانی که احتیاج به محرکی جهت فعالیت در قسمت های مختلف سایت دارند، تصمیم گرفتیم تا هر چند از گاهی با انجام قرعه کشی هایی که اسپانسرین آنها از میان شرکای تجاری ما (شامل آژانس های مسافرتی و هتل ها) انتخاب خواهند شد دل این دسته از عزیزان را شاد و آنها را ترغیب به انجام فعالیت بیشتر نماییم.

قرعه کشی تور استانبول میان اعضاء فعال سایت و سفرنامه نویسان

از سفر با تور استانبول لذت ببرید.

البته به غیر از دوستان فعال در تالار گفتمان دسته دیگری از دوستان نیز هستند که زحمات بسیار زیادی برای قسمت سفرنامه ها کشیده اند اما زحمات آنها بی پاسخ مانده است. بنابر این قصد داریم در دومین دوره قرعه کشی از میان افراد فعال و برتر تالارهای گفتمان و همچنین دوستانی که در مسابقه سفرنامه نویسی سال 1391 شرکت نموده بودند به قید قرعه و با اسپانسری آژانس شاهین پرواز یک تور استانبول (قابل استفاده برای دو نفر) اهدا نماییم.

جهت مشاهده لیست اعضا فعال و برتر تالارهای گفتمان اینجا کلیک نمایید. به امید اینکه در سری بعدی این قرعه کشی ها نام شما دوست عزیز نیز در این میان باشد.

چنانچه شما دوست عزیز جزء هیچ کدام از دسته های بالا نیستید ناراحت نباشید، میتوانید با عضویت در تالارهای گفتمان و فعالیت و کمک رساندن به دیگر کاربران شانس خود را در قرعه کشی های آینده ما بیازمایید. مطمئن باشید این سری از قرعه کشی ها ادامه خواهند داشت. جهت عضویت در تالارهای گفتمان اینجا کلیک کنید.

نکته بسیار مهم : تمامی دوستانی که در مسابقه سفرنامه نویسی شرکت نموده بودند میبایست در تالار عضو شوند و نام کاربری خود را به مدیر سایت اعلام کنند تا در این قرعه کشی شرکت داده شوند.

جایزه برنده

تور استانبول شامل خدمات:

* اقامت در هتل 3 ستاره به ارزش 1200000 تومان

* مدت اقامت 3 شب

* ویژه 2 نفر در اتاق 2 تخته

* پرواز رفت و برگشت از تهران (هواپیمایی آسمان)

* قابل استفاده تا 25 اسفند به غیر از ایام تعطیلات رسمی که قیمت تورها افزایش میابد.

نکته مهم : استفاده از هتل های با درجه و ستاره بالاتر با پرداخت مابه التفاوت امکان پذیر است.

چگونه میتوان کاربر فعال شد و در قرعه کشی ها شرکت نمود :

قابل توجه دوست عزیز، و دوستان عزیزی که تازه به جمع این فروم پیوسته اند و قصد دارند تا حضوری فعال، پررنگ و تاثیر گذار داشته باشند.

- ابتدا خودتان را در تالار زیر معرفی نمایید تا به صورت مختصر همه با شما آشنا شوند.

معرفی اعضا تالار

- کاربر فعال بودن یعنی حضوری مستمر ،مستدام ، پر رنگ و تاثیر گذار هم در ارائه تجربیات قبلی، ارسال پستهای مفید و قابل توجه و پاسخ گویی به سوالات کاربران (به طور خلاصه)

- و البته صبر و حوصله و پشتکار هم باید داشته باشید . خاطرتان باشد که قرعه کشی یعنی داشتن شانس در میان عده زیادی از افراد و ممکن است در 20 قرعه کشی نام بنده در نیاید این دلیل نمی گردد که اعتبار و کلیت مسئله را زیر سوال ببرم یا از حضور در اینجا دلسرد شوم. اصولا اکثر دوستانی که اینجا فعال هستند به خاطر جایزه نیست.

بعد از گذشت چند صباحی، ادمین بعلاوه هیئت موسس برای هر قرعه کشی دور یک میز مجازی می نشینند و تصمیم می گیرند که چه کاربران تازه واردی مستحق پیوستن به جمع اعضاء فعال هستند.

امیدواریم که شما را هم در جمع دوستان فعال ببینیم. (با تشکر از هملت عزیز بابت شرح عالیشون)

جهت مشاهده لیست تورهای آژانس شاهین پرواز کلیک کنید

منبع: لست سکند
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 667

به "قرعه کشی تور استانبول میان اعضاء فعال سایت و سفرنامه نویسان" امتیاز دهید

2 کاربر به "قرعه کشی تور استانبول میان اعضاء فعال سایت و سفرنامه نویسان" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه کشی تور استانبول میان اعضاء فعال سایت و سفرنامه نویسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید