مدیر برنامه های هافبک PSG: وراتی به ایتالیا باز نمی شود

به گزارش مجله سفرنامه دبی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن برنامه ای برای بازگشت به فوتبال باشگاهی ایتالیا ندارد.

مدیر برنامه های هافبک PSG: وراتی به ایتالیا باز نمی شود

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ونیز همراه شوید و از شهرهای زیبای رم، فلورانس و ونیز شهر روی آب دیدن کنید و بنای کولوسئوم را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال یوونتوس، اینتر و بارسلونا برای به خدمت دریافت مارکو وراتی رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند، اما به گفته مدیر برنامه های هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن این بازیکن قصد ترک پارک دوپرنس و بازگشت به فوتبال ایتالیا را ندارد.

دوناتو دی کامپلی، مدیر برنامه های هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن در مورد شایعات مطرح شده در مورد آینده این بازیکن گفت: وراتی در پاری سن ژرمن خواهد ماند. او تا سال 2021 با PSG قرارداد دارد و از بودن در پاریس شادمان است. مارکو قطعاً در پاری سن ژرمن ماندنی است.

وی اضافه نمود: همچنین باید علاقه باشگاه پاری سن ژرمن به وراتی نیز مورد احترام قرار بگیرد، باشگاهی که عاشق وراتی است. ما با مدیران باشگاه پاری سن ژرمن ملاقاتی خواهیم داشت تا از پروژه باشگاه برای آینده باخبر شویم چون آنها همچنان جاه طلبی خاصی برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا دارند.

مدیربرنامه های وراتی همچنین در مورد شایعه علاقه مندی بایرن مونیخ به جذب این بازیکن گفت: ممکن است چنین پیشنهادی باشد، اما هر تیمی که وراتی را می خواهد بهتر است با باشگاه پاری سن ژرمن صحبت کند، نه ما!

دی کامپلی همچنین با رد شایعه پیوستن وراتی به یوونتوس و اینتر گفت: آنها شانسی برای دیدن وراتی در ایتالیا ندارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 27 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 828

به "مدیر برنامه های هافبک PSG: وراتی به ایتالیا باز نمی شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیر برنامه های هافبک PSG: وراتی به ایتالیا باز نمی شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید