مسئولان تیک تاک فردا به ایران می آیند!

به گزارش مجله سفرنامه دبی، مسئولان تیک تاک برای ارتقای همکاری های تجاری مالی به تهران می آیند می آیند.

مسئولان تیک تاک فردا به ایران می آیند!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، اتاق بازرگانی خبر داده که مدیران شرکت Anext به ایران سفر می نمایند. بر اساس فایلی که اتاق بازرگانی ایران همزمان با این خبر منتشر نموده به نظر می رسد این گروه با تیک تاک در ارتباط است هرچند جستجو در فضای اینترنت درباره ارتباط Anext، شرکت تیک تاک و حتی دوئین (Douyin) نتیجه چندان مستقیمی به دست نمی آید. رسانه های زیادی نیز بر اساس خبر اتاق بازرگانی اعلام نموده اند مسئولان تیک تاک به ایران می آیند.

به گفته اتاق بازرگانی این شرکت به دعوت رسمی مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت و به منظور آشنایی با ظرفیت ها و توانمندی های بنگاه های تولیدی و تامین نمایندگان ایرانی، حضور در نمایشگاه الکامپ و بهبود سطح همکاری های تجاری-مالی بین دو کشور به تهران آمده اند.

بیشتر بخوانید:

عکس | چرا پروانه ها شیفته اشک تمساح اند؟

عبور از دیوارها شدنی است!/ عکس

در نهایت هم گفته شده اتاق بازرگانی تهران در نظر دارد یک همایش تجاری را برای ملاقات و مذاکره فعالان مالی ایرانی با رئیس هیات مدیره و مدیرعامل این شرکت و آشنایی با فرصت های ورود به بازار چین به وسیله پلتفرم های معتبر در چین، در ساعت 9 صبح روز یکشنبه مورخ 11 تیرماه 1402 در محل ساختمان اصلی اتاق تهران در خیابان وزرا برگزار کند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 تیر 1402 بروزرسانی: 10 تیر 1402 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2444

به "مسئولان تیک تاک فردا به ایران می آیند!" امتیاز دهید

1 کاربر به "مسئولان تیک تاک فردا به ایران می آیند!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولان تیک تاک فردا به ایران می آیند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید