مقاله: قوانین بار هواپیمایی قطر (Qatarairways) چیست؟

به گزارش مجله سفرنامه دبی، مسافرانی که با استفاده از بلیط هواپیمایی قطر (فرست کلاس و بیزنس کلاس) بین این دو کشور سفر می کنند اجازه دارند 2 قطعه بار و چمدان با خود حمل کنند. وزن هریک از این چمدان نباید بیشتر از 32 کیلوگرم و ابعاد آن نباید بیشتر از 158 سانتی متر باشد. در مورد پرواز اکونومی نیز وزن هریک از این چمدان نباید بیشتر از 23 کیلوگرم باشد.

مقاله: قوانین بار هواپیمایی قطر (Qatarairways) چیست؟

مسافرانی که در مسیر دوحه-کازابلانکا سفر می کنند در پروازهای فرست کلاس و بیزنس کلاس تا حداکثر 60 کیلوگرم بار می توانند با خود حمل کنند. مجموع ابعاد بار مسافر نباید بیشتر از 300 سانتی متر باشد. میزان بار مجاز برای مسافران اکونومی 45 کیلوگرم است.

قوانین بار بسته به کلاس پروازی و مبدا و مقصد می تواند متغیر باشد و هواپیمایی قطر در برخی مسیرها و مقاصد مثل برزیل، آرژانتین و کانادا قوانین خاصی برای وزن بار مجاز دارد. اما به طور کلی میزان بار مجاز هواپیمایی قطر به شرح زیر است:

میزان جریمه اضافه بار به مسیر پروازی و مبدا و مقصد سفر شما بستگی دارد. اگر بلیط هواپیمایی این ایرلاین را رزرو کرده اید و مبدا و مقصدتان مشخص شده است در صفحه اضافه بار قطر ایرویز می توانید هزینه دقیقه را محاسبه کنید. به طور مثال، در پرواز از قطر به کشورهای خاورمیانه مثل ایران، بابت هر کیلوگرم اضافه بار می بایست مبلغ 50 ریال قطر بپردازید. اگر به صورت اینترنتی اقدام به پرداخت جریمه کنید مشمول تخفیف نیز خواهید شد.

منبع مقاله: قوانین بار هواپیمایی قطر (Qatarairways) چیست؟

انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2021

به "مقاله: قوانین بار هواپیمایی قطر (Qatarairways) چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قوانین بار هواپیمایی قطر (Qatarairways) چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید