موافقت با حضور تیم والیبال بانوان سایپا در جام باشگاه های آسیا، هاشمی: منتظر زمان و مکان برگزاری مسابقات هستیم

به گزارش مجله سفرنامه دبی، سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا گفت: در جلسه رئیس فدراسیون با مدبر مدیرعامل باشگاه با اعزام تیم سایپا به مسابقات باشگاه های آسیا موافقت شد.

موافقت با حضور تیم والیبال بانوان سایپا در جام باشگاه های آسیا، هاشمی: منتظر زمان و مکان برگزاری مسابقات هستیم

با هزینه سفر عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

مریم هاشمی پس از اینکه مصطفی مدبر مدیر عامل سایپا در جلسه امروز سازمان لیگ بانوان موافقت خود را برای اعزام تیم سایپا به مسابقات قهرمانی آسیا گفت، به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: از ابتدای مسابقات تیم را برای قهرمانی لیگ برتر بانوان و شرکت در جام باشگاه های آسیا حمایت کردند و برنامه ریزی ها نیز براساس رسیدن به این هدف بود.

وی اضافه نمود: بعد از جلسه ای که مدیرعامل باشگاه با رئیس فدراسیون داشت موافقت و آمادگی خود را برای اعزام تیم سایپا به مسابقات باشگاه های آسیا اعلام نموده و نامه ای به فدراسیون دادند مبنی بر اینکه سایپا در رده بندی لیگ جایگاهش تعیین شده و برای اعزام به باشگاه های آسیا مسئله ای نداریم.

سرمربی تیم والیبال بانوا سایپا شروع تمرینات را منوط به تعیین شدن زمان و مکان برگزاری مسابقات باشگاه های آسیا دانست و گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و حذف مسابقات لیگ و تمرینات فعلا تمرینی نداریم . از طرف دیگر مسابقات جام باشگاه های آسیا قرار بود اردیبهشت ماه در چین برگزار گردد که با توجه به شرایط بهداشتی منتظر اعلام زمان و مکان جدید این رقابت ها هستیم .

وی هدف از شرکت در مسابقات جام باشگاه های آسیا را قرار دریافت در جمع چهار تیم برتر مطرح کرد و گفت: هدف مان این است که در جمع چهار تیم برتر باشگاه های آسیا باشیم. کوشش می کنیم بازیکن اضافه کنیم اما همه چیز منوط به اعلام زمان و مکان برگزاری مسابقات است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 925

به "موافقت با حضور تیم والیبال بانوان سایپا در جام باشگاه های آسیا، هاشمی: منتظر زمان و مکان برگزاری مسابقات هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت با حضور تیم والیبال بانوان سایپا در جام باشگاه های آسیا، هاشمی: منتظر زمان و مکان برگزاری مسابقات هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید