نیرو های خلیفه حفتر آتش بس در لیبی را نقض کردند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، گزارش های رسانه ای به نقل از ارتش دولت وفاق ملی لیبی حاکی از آن است که نیرو های خلیفه حفتر امروز توافق آتش بس در این کشور را نقض کردند.

نیرو های خلیفه حفتر آتش بس در لیبی را نقض کردند

به نقل از آناتولی، ارتش دولت وفاق ملی لیبی امروز اظهار داشت نیرو های تحت فرمان خلیفه حفتر بار دیگر امروز توافق آتش بس در این کشور را نقض کردند و با چندین موشک گراد نیرو های دولت وفاق ملی را هدف قرار دادند.

منابع ارتش دولت وفاق ملی لیبی در این باره به آناتولی گفتند اواخر روز شنبه نظامیان حفتر با نقض توافق آتش بس که 21 اوت به دست آمد ده موشک به سمت پست های مختلف ارتش شلیک کردند. به گفته منابع ارتش، این حملات تلفات جانی نداشته و همچنین خسارتی به سخت افزار های نظامی نزده است.

پس از توافق حاصل شده در 21 اوت، نیرو های حفتر 27 اوت با شلیک ده موشک گراد به سمت مواضع ارتش در غرب سرت، اولین مورد نقض این آتش بس را مرتکب شدند.

در پی سقوط حکومت معمر القذافی در لیبی، این کشور وارد یک بحران عمیق سیاسی شد و تا به امروز هم این بحران ادامه یافته است. در حالی که دولت وفاق ملی به ریاست فائز السراج مورد پذیرش سازمان ملل قرار گرفته، ارتش تحت امر خلیفه حفتر طی یک سال گذشته ضمن حمله به طرابلس قصد ساقط کردن حکومت السراج را داشته است.

کشور های مختلف منطقه و اروپا بنا به منافع خود از یکی از دو طرف درگیر در این کشور حمایت می نمایند و بر آتش درگیری ها می افزایند. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1384

به "نیرو های خلیفه حفتر آتش بس در لیبی را نقض کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیرو های خلیفه حفتر آتش بس در لیبی را نقض کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید