هتل آنانتارا ساترن بانکوک

به گزارش مجله سفرنامه دبی،  هتل آنانتارا ساترن (Anantara Sathorn)، یکی از برترین هتل‌های 5 ستاره تور تایلند است. در این مقاله شما را با امکانات و خدماتی ک این هتل لوکس در اختیار مهمانان خود می‌گذارد، آشنا خواهیم کرد.

هتل آنانتارا ساترن بانکوک

هتل آنانتارا ساترن از هتل های مدرن و لوکس شهر بانکوک است که در منطقه اقتصادی این شهر قرار دارد. این هتل نه تنها برای مسافران تجاری بلکه برای توریست هایی که برای تفریح به این منطقه سفر می‌کنند هم یک اقامتگاه عالی در تور بانکوک به شمار می‌رود.

این هتل  تنها 24 کیلومتر تا فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi، فاصله دارد. این هتل با نزدیکترین ایستگاه اتوبوس تنها 800 متر فاصله دارد. با توجه به قرارگیری این هتل در مرکز شهر بانکوک، می‌توانید به راحتی به بازدید بهترین جاذبه‌های تور بانکوک خواهید رسید و با فرهنگ و نحوه زندگی مردم شهر بیشتر آشنا می‌شوید.

این هتل 37 طبقه داشته و در مجموع 310 اتاق و سوییت دارد. بسته به نوع اتاق، می‌توان از امکاناتی همچون اسپرسو ساز، چای ساز و قهوه ساز، حمام، تلفن، کمد، میز کار، سشوار، یخچال، تلویزیون کابلی، اتو و میز اتو و مبلمان استفاده نمود.

طراحی داخلی هتل آنانتارا ساترن درست همان چیزی است که از یک هتل 5 ستاره مدرن انتظار خواهد رفت. یکی از مهمترین ویژگیهای طراحی هتل، اختصاص بالکن به اتاق های لوکس، با چشم انداز پانوراما و بی‌نظیر به شهر بانکوک است. در طراحی اتاق‌ها استفاده از رنگ های گرم و دلنشین به چشم می‌خورد و می‌توانید در آن به یک اقامت آرامش‌بخش را در تور بانکوک تجربه نمایید.

در این هتل می توانید در کنار سرو غذا، از یکی از زیباترین چشم انداز های شهر بانکوک لذت ببرید. رستوران زوم اسکای در بام هتل، منوی متنوع و باکیفیتی از غذاهای ملل را در اختیار شما می گذارد و تنها شب ها فعالیت دارد. رستوران ایست 100، منوی بین المللی را در اختیار شما گذاشته است.

انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 4

به "هتل آنانتارا ساترن بانکوک" امتیاز دهید

1 کاربر به "هتل آنانتارا ساترن بانکوک" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل آنانتارا ساترن بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید