هتل سیتی باتومی؛ انتخابی مجذوب کننده برای علاقه مندان به سفرهای ساحلی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، هتل سیتی از هتل های 3 ستاره شهر باتومی است. City Hotel Batumi در نزدیکی ساحل باتومی واقع شده است و انتخابی مجذوب کننده برای علاقه مندان سفرهای ساحلی است. با انتخاب هتل سیتی، دسترسی خوبی به جاهای دیدنی باتومی خواهید داشت. دلفیناریوم باتومی در 900 متری هتل سیتی واقع شده است. بلوار باتومی و میدان پیازا از دیگر جاذبه های معروفی هستند که کمتر از 2 کیلومتر تا هتل فاصله دارند.

هتل سیتی باتومی؛ انتخابی مجذوب کننده برای علاقه مندان به سفرهای ساحلی

همان طور که می دانید، باتومی از شهرهای ساحلی گرجستان است و بسیاری از گردشگران به علت بازدید از سواحل زیبای این شهر اقدام به خرید آنلاین بلیط هواپیما باتومی می نمایند. در سیتی هتل باتومی، سفر خوبی پیش رو خواهید داشت.

امکانات و خدمات عمومی هتل سیتی باتومی

در هتل سیتی باتومی امکانات متنوعی برای مهمانان مهیا شده است. اینترنت رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش 24 ساعته از امکانات اساسی هتل سیتی به شمار می روند. در قسمت پذیرش خدماتی نظیر کانسیرج، اتاق چمدان، تور، چک این/اوت خصوصی و فاکتور به مهمانان ارائه می گردد. پذیرش در هتل سیتی از ساعت 14 تا 24 و چک اوت تا پیش از ساعت 12 انجام می گیرد. با آشنایی به یکی از زبان های انگلیسی یا روسی به راحتی می توانید با کارکنان هتل در ارتباط باشید. هتل سیتی پذیرای بچه ها در تمام رده های سنی است و طبق مقررات این هتل، هزینه اقامت بچه ها بالای 7 سال، تمام بها محاسبه می گردد.

از امکانات دیگر هتل City Hotel Batumi می توان به فکس، فتوکپی، کپسول آتش نشانی، دوربین مداربسته در منطقه ها مشترک، سیستم اعلام حریق، دزدگیر و صندوق امانات اشاره نمود. خدمات خانه داری رایگان انجام می گردد و با پرداخت هزینه از خدمات لاندری و اتو برخوردار خواهید شد. ناگفته نماند فرودگاه بین المللی باتومی در 3.8 کیلومتری هتل قرار گرفته است و خدمات شاتل فرودگاهی برای مهمانان تدارک دیده شده است. گفتنی است ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع است.

انواع اتاق های هتل و امکانات آنها

هتل سیتی باتومی دارای اتاق های دنج و راحتی است. چشم انداز زیبایی از شهر، از اتاق های هتل City Hotel Batumi دیده می گردد. تنوع واحدهای اقامتی این مجموعه شامل اتاق مالی دوبل، اتاق استاندارد تویین، سوئیت کینگ، اتاق استاندارد تریپل، اتاق خانواده و اتاق استاندارد دوبل است. اتاق ها دارای سیستم تهویه مطبوع، فرش و تلویزیون صفحه تخت هستند. غذاخوری و یخچال نیز برای مهمانان فراهم شده است. مینی بار، میز، پنکه، رخت آویز، کمد لباس و سیستم گرمایش از امکانات دیگر موجود در اتاق ها به شمار می روند. هر واحد داری یک حمام خصوصی با دوش، سشوار، حوله و لوازم بهداشتی رایگان است. ناگفته نماند بعضی از واحدها دارای ظرفیت پذیرش نفر اضافه هستند و سرویس اضافی در صورت موجود بودن به مهمانان ارائه می گردد.

امکانات تفریحی هتل

مجذوب کننده ترین ویژگی هتل City Hotel Batumi نزدیکی به ساحل است. ساحل باتومی 550 متر تا هتل فاصله دارد و امکان بسیاری از تفریحات آبی را برای مهمانان فراهم می نماید. در اوقات فراغتتان می توانید در کنار ساحل قدم بزنید، شنا کنید یا حمام آفتاب بگیرید. هتل سیتی دارای محوطه دنجی با اثاثیه فضای باز است و مکان مناسبی برای هم صحبتی با همسفران به شمار می رود. جاهای دیدنی متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که با شرکت در تور مسافرتی باتومی می توانید از آن ها بازدید کنید.

رستوران هتل

روزتان در هتل City Hotel Batumi با صرف صبحانه ای لذیذ شروع خواهد شد. هتل سیتی فقط دارای سرویس صبحانه است و برای صرف ناهار و شام باید به رستوران های خارج هتل تشریف ببرید. خوشبختانه با توجه به موقعیت مکانی هتل سیتی، رستوران های متنوعی در نزدیکی هتل قرار دارند که گزینه های خوبی برای صرف غذاهای گرجی و بین المللی هستند. رستوران های Wendys Batumi و Macshaurma چند دقیقه پیاده روی تا هتل فاصله دارند.

فاصله هتل سیتی باتومی تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله تا دلفیناریوم باتومی: 900 متر

فاصله تا موزه صنعت برادران نوبل باتومی: 1 کیلومتر

فاصله تا بلوار باتومی: 1.8 کیلومتر

فاصله تا میدان اروپا: 1.8 کیلومتر

فاصله تا آبشار ماخونتسی باتومی: 1.9 کیلومتر

فاصله تا برج چاچا باتومی: 2.9 کیلومتر

فاصله تا ساعت ستاره شناسی باتومی: 2.9 کیلومتر

فاصله تا پارک میراکل باتومی: 3 کیلومتر

فاصله تا برج الفبا: 3 کیلومتر

فاصله تا تندیس علی و نینو: 3.1 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 2 آبان 1402 بروزرسانی: 2 آبان 1402 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2475

به "هتل سیتی باتومی؛ انتخابی مجذوب کننده برای علاقه مندان به سفرهای ساحلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سیتی باتومی؛ انتخابی مجذوب کننده برای علاقه مندان به سفرهای ساحلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید