وابستگی نظامی انگلیس به آمریکا افزایش یافته است

به گزارش مجله سفرنامه دبی، بر اساس گزارشی که منتشر شده وابستگی نظامی انگلیس به آمریکا افزایش و در عین حال، حجم نیروهای مسلح انگلیس کاهش یافته است.

وابستگی نظامی انگلیس به آمریکا افزایش یافته است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، بر اساس گزارش جدیدی که منتشر شده، وابستگی انگلیس به آمریکا از لحاظ نظامی همچنان در حال افزایش بوده و حجم نیروهای مسلح انگلیس نیز برای نهمین سال پیاپی در حال کاهش است.

آمارهای وزارت دفاع نشان می دهد که ارتش، نیروی هوایی و نیروی دریایی انگلیس شاهد کاهش در تعداد نیروهای کاملا آموزش دیده است که در این بین، نظامیان با تجربه شاهد بیشترین افت هستند.

آمارها نشان می دهد که ارتش انگلیس 7 هزار نیرو از تعداد نیروی 82 هزار نفری که هدف قرار داده بود کمتر دارد.

در ماه ژوئیه، تعداد نظامیان تمام وقت و کاملا آموزش دیده انگلیس به 74 هزار و 440 نفر رسید که در مقایسه با 76 هزار و 880 نفر سال گذشته، کاهش نشان می دهد.

اگر چه کاهش ها در بین نیروی هوایی و دریایی کمتر بوده ولی این دو نیرو نیز در رسیدن به هدف خود برای تعداد افراد خود ناکام بوده اند.

نیروی هوایی انگلیس به 31 هزار و 840 نیرو احتیاج دارد این در حالی است که در حال حاضر 29 هزار و 930 نفر در این نیرو فعال هستند. از سوی دیگر نیروی دریایی انگلیس به 30 هزار و 600 ملوان احتیاج دارد اما در حال حاضر 29 هزار و 90 نفر در این نیرو فعال هستند.

از سوی دیگر ناظران بر این بار هستند که وابستگی انگلیس به آمریکا به عنوان یک قدرت نظامی در حال افزایش است و لندن در شرایط درگیری اغلب دستورات خود را از واشنگتن می گیرد که می توان به درگیری اخیر این کشور با ایران درباره کشتی های نفتی اشاره نمود.

به همین دلیل وزارت خارجه انگلیس چند روز پیش نیز در تبعیت از واشنگتن خاطرنشان کرد که به ائتلاف دریایی تحت رهبری آمریکا با هدف ادعایی تأمین امنیت عبور و مرور کشتی ها در خلیج فارس و تنگه هرمز خواهد پیوست. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 405

به "وابستگی نظامی انگلیس به آمریکا افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وابستگی نظامی انگلیس به آمریکا افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید