پارک سان وی لاگون (sunway lagoon) مالزی پیشرفته و هیجان انگیز

به گزارش مجله سفرنامه دبی، هیجانات سفر به مالزی تمامی ندارد، پارکهای تفریحی پیشرفته و هیجان انگیز در مناطق مختلف مالزی گردشگران را برای یک استراحت و تفریح هیجان انگیز به سمت خود میکشند، پارک سان وی لاگون (sunway lagoon) یک مجتمع تفریحی در بندر سان‌وی است که برای گردشگران حسابی سرگرم کننده شده است.

پارک سان وی لاگون (sunway lagoon) مالزی پیشرفته و هیجان انگیز

سان‌وِی لاگون با مساحتی بیش از 80 جریب، بهترین پارک تفریحی مالزی است که در بندر سان‌وی (Bandar Sunway) و در شهر پتالینگ جایا (Petaling Jaya) واقع شده است. این پارک تفریحی برای تمام سنین سرگرمی‌های ویژه‌ای را ارائه می دهد. سان‌وی لاگون به سه بخش متفاوت تقسیم‌بندی شده است: بخش غرب وحشی (Wild Wild West)، بخش دنیای پر از ماجرا (World of Adventure)، بخش آب‌های آفریقا (Waters of Africa). سرگرمی‌های این پارک تفریحی به قدری جذاب و پرهیجان است که بدون شک خاطره خوشی برای شما از تور مالزی برجای خواهد گذاشت.

قدم زدن در بخش غرب وحشی پارک سان‌وی لاگون ذهن شما را به زمانی خواهد برد که در آن کابوی‌ها و سرخپوستان هندی بر مرزهای غربی حکومت‌رانی می‌کردند. در این بخش مردان و زنانی را به سبک کابوی‌های اصیل خواهید دید و نیز از سوارکاری هیجان‌انگیز با اسب های منطقه لذت خواهید برد.

در هنگام سرسره ‌سواری بر روی آبشارهای پرسرعت گراند کانیون، در حالی که درون تیوب‌های غول‌پیکر نشسته‌اید و در امتداد رودخانه‌ای به طول 350 متر در حال چرخش هستید، خنکای آب را بر روی بدن خود احساس می‌کنید. سرسره آبشارهای نیاگارا یکی دیگر از تفریحات اصلی این شهربازی محسوب می‌شود. روند این بازی به این گونه است که شما و دوستانتان درون کنده‌هایی می‌نشینید و شما را از بالای یک تپه شیب‌دار به داخل یک رودخانه به طول 260 متر پرتاب می‌کنند. از دیگر رایدهای بزرگ این مجموعه می‌توان به سرسره بوفالو بیل (Buffalo Bill Coaster)، راه باریک بوچ کاسیدی (Butch Cassidy’s Trail)، و کلرادو اسپلش (Colorado Splash) اشاره کرد. اینها تنها گوشه ای از سرگرمی هاییست که در تور مالزی انتظار شما را میکشد.

دنیایی پر از ماجرا

در بخش دنیای پر از ماجرا بازی‌های نفس‌گیری وجود دارد و به همین دلیل نام بازی‌های این بخش هیجان است. در این بخش می‌توانید از ببرهای بنگال قدرتمند و باشکوهی که در محفظه نگهداری می‌شوند دیدن کنید و یا به پارک ماجراجویی وارد شده و بزرگترین مجموعه پاره سنگ‌های ارزشمند (scholar rocks) جهان را مشاهده کنید.

همچنین می توانید در مسیر تونل‌ها، تله‌های پلیسی و مسیر رتیل‌ها در شهر گمشده طلا سواری کنید. پس از آن می‌توانید سوار کشتی دزدان دریایی شوید که اولین و تنها کشتی دزدان دریایی در مالزی می باشد که در جهت 360 درجه چرخش داشته و شما را در ارتفاع 24 متری از زمین حول یک محور می‌چرخاند. از تفریحات دیگر این بخش آن است که در مسیر 428 متری پل معلقی که بر فراز دریاچه سان‌وی لاگون قرار دارد حرکت کرده و از آن ارتفاع همچون یک پرنده تمام مناظر پارک تفریحی را به یکباره مشاهده کنید.

بخش آب‌های آفریقا

در این بخش سفر هیجان‌انگیزی را در میان آب‌های آفریقا تجربه خواهید کرد. آب‌های آفریقا تنها پارک آبی تفریحی آفریقایی در مالزی است که به چند دستگاه هیجان‌انگیز دارد همچون چالش کونگو (Congo Challenge) مجهز شده است؛ این بازی یک مسابقه شش لاینی است که در آن افراد می‌توانند با سرعت 40 کیلومتر بر ساعت با یکدیگر تا پایان خط مسیر مسابقه دهند.

تیوب‌های مارهای پیتون غول پیکر آفریقایی بهترین مکان برای هیجان‌جویان است. در این بازی فرد از میان سرسره‌های کاملاً سربسته، نیمه بسته و یا سرسره‌های کاملاً باز یکی را انتخاب می‌کند. کوهنوردی ارتفاعات کامرون نیز یکی دیگر از بازی‌های هیجان‌انگیز این بخش محسوب می‌شود که لذت بسیار زیادی را برای مخاطره‌جویان به دنبال خواهد داشت. در این قسمت دو رایدسوار از ارتفاع 15 متری به سرعت به داخل یک تیوپ دوگانه پایین می‌آیند و سپس به سمت جلو پرتاب می‌شوند. این بازی تا زمانی ادامه می‌یابد که تیوپ‌ها خود به خود از حرکت باز ایستند.

به علاوه، یک استخر مواج نیز در خلیج جفری وجود دارد. این استخر بزرگترین استخر موج‌سواری مصنوعی جهان به شمار می‌رود. موج‌سواران می‌توانند مهارت‌های خود را در این‌ بخش و در مسابقات رقابتی برای انتخاب بهترین موج‌سوار به نمایش بگذراند. برای کودکان نیز، بازی کالاهاری (Kalahari Kids) در نظر گرفته شده است. در این بازی یک زمین بازی ویژه همچون یک روستای آفریقایی پر از کلبه شبیه سازی شده است و کودکان در این روستا با جنگجویان ماسایی که در بخش ورودی روستا نگهبانی می‌دهند، مبارزه می‌کنند.

انتشار: 17 اردیبهشت 1397 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 56

به "پارک سان وی لاگون (sunway lagoon) مالزی پیشرفته و هیجان انگیز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک سان وی لاگون (sunway lagoon) مالزی پیشرفته و هیجان انگیز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید