پاسخ شورای شهر ناپل به انتقاد تند آنچلوتی از وضعیت استادیوم سن پائولو

به گزارش مجله سفرنامه دبی، شواری شهر ناپل به اظهارات تند سرمربی ناپولی درباره وضعیت استادیوم خانگی تیم آبی پوش جنوب ایتالیا پاسخ داد.

پاسخ شورای شهر ناپل به انتقاد تند آنچلوتی از وضعیت استادیوم سن پائولو

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، نداشتن استادیوم اختصاصی همیشه یکی از مسائل اصلی اکثر تیم های فوتبال ایتالیا بوده و یکی از مهمترین نمونه های آن تیم ناپولی است که در یکی دو سال اخیر به خاطر نامساعد بودن وضعیت چمن یا دیگر امکانات استادیوم سن پائولو - استادیومی که به شهرداری شهل ناپل تعلق دارد - مسائل فراوانی برای بازی در استادیوم خانگی اش داشته است.

این استادیوم تابستان سال جاری میزبان رقابت های دانشجویان دنیا (یونیورسیاد) بود و به همین دلیل شورای شهر ناپل قرار بود که پیش از آغاز فصل شرایط را برای میزبان ناپولی از بازی های خانگی اش در فصل جدید فراهم کند. شورای شهر ناپل به موجب قراردادی که با ناپولی بسته متعهد شده بود که پیش از آغاز فصل و حداکثر تا یک دو هفته اول فصل جدید عملیات بازسازی استادیوم را به اتمام برساند که گویا به وعده اش عمل نکرده و همین موضوع خشم و ناراضایتی کارلو آنچلوتی، سرمربی نایب قهرمان فصل گذشته را در پی داشته است.

آنچلوتی در این خصوص بیانیه ای در سایت رسمی باشگاه ناپولی منتشر کرد که در آن آمده است: دو ماه گذشت و شما هنوز کار رختکن ها را هم تمام نکرده اید؟ من وضعیت رختکن های استادیوم سن سیرو را دیدم. حرفی برای گفتن ندارم. تقاضای باشگاه برای انجام دو بازی اول فصل مان خارج از خانه را پذیرفتم تا عملیات بازسازی استادیوم مطابق وعده ای که به ما داده شده بود تمام گردد. شما در دو ماه می توانید یک خانه بسازید اما آنها در این مدت نتوانسته اند بازی سازی رختکن ها را انجام دهند. با این وضعیت کجا قرار است بازی های مان مقابل سامپدوریا و لیورپول را انجام دهیم؟ من از بی کفایتی و ناکارآمدی آنهایی که باید این کارها را انجام می دادند عصبانی ام. چطور می گردد که یک منطقه، یک شهرداری این چنین به تعهداتی که می دهد عمل نکند. کاملاً تعیین است که برای بعضی تیم، باشگاه و شهر چقدر که کم اهمیت است و در کارش اخلال ایجاد می نمایند. من از این وضعیت راضی نیستم.

واکنش شورای شهر ناپل

به دنبال بیانیه شدیداللحن آنچلوتی، چیرو بوریلو معاون ورزشی شورای شهر ناپل پاسخ سرمربی ناپولی را داد و ادعا کرد که عملیات بازسازی رختکن ها استادیوم سن پائولو تقریباً تمام شده است.

بوریلو در این خصوص به رادیو ایتالیا گفت: بگذارید اول این موضوع را روشن کنم که این شهرداری منطقه بوده که تعهد داده عملیات بازسازی استادیوم را اتحام دهد نه شورای شهر اما من در مراجعه اخیرم به استادیوم دیدم که به جز تعدادی در که احتیاج به تنظیم دارند و چند مورد جزیی دیگر، سایر چیزها روبه راه است. شنبه شب بازیکنان ناپولی می توانند با خیال راحت در رختکن تازه مرمت شده شان لباس های خود را عوض نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 433

به "پاسخ شورای شهر ناپل به انتقاد تند آنچلوتی از وضعیت استادیوم سن پائولو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ شورای شهر ناپل به انتقاد تند آنچلوتی از وضعیت استادیوم سن پائولو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید