پاکدل: بزودی کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان را اعلام می کنیم

به گزارش مجله سفرنامه دبی، رییس فدراسیون هندبال گفت: 60 تا 70 درصد کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان معین است و به محض اینکه نهایی گردد اعلام خواهیم کرد.

پاکدل: بزودی کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان را اعلام می کنیم

علیرضا پاکدل در خصوص انتخاب کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان و برنامه ریزی برای تیم ملی هندبال اظهار کرد: 60 تا 70 درصد کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان تعیین است و به محض اینکه نهایی گردد حدودا تا 10 روز دیگر اعلام خواهیم کرد. البته هنگامی که نمی توانیم اردویی هم برگزار کنیم برای چه عجله کنیم؟ در حال حاضر تکلیف اردوهای تیم ملی جوانان و نوجوانانمان نیز تعیین نیست و برگزاری مسابقات هم تعیین نیست.

وی اضافه نمود: قرار است امرز با حضور مسئولان فدراسیون و نواب رییس بانوان جلسه راهبردی داشته باشیم و تصمیماتی در خصوص تیم ملی هندبال بانوان گرفته گردد. باید چند مورد در این جلسه مطرح و در خصوص آن به نتیجه برسیم. امروز در این جلسه مسائل فنی عنوان می گردد و نتیجه گیری خواهیم داشت.

وی در ادامه در خصوص عدم حضور دو نماینده ایران در جام باشگاههای آسیا گفت: ما به هر دو تیم قهرمان و نایب قهرمان نامه زدیم تا اعلام آمادگی نمایند. حتی به تیم دوم و سوم هم نامه زدیم که هیچ کدام از تیم ها برای حضور در جام باشگاه ها اعلام حضور نکردند.

وی اضافه نمود: احتمالا مسئولان باشگاه ها شرایط را سنجیده اند. در این مسابقات کره جنوبی و شمالی، قزاقستان (3تیم) و ... هم نماینده خواهند داشت. تیم ها هزینه می نمایند و می خواهند که دیده شوند. در نتیجه با وجود شرایط ترجیح داده اند که شرکت ننمایند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1261

به "پاکدل: بزودی کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان را اعلام می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاکدل: بزودی کادر فنی تیم ملی هندبال بانوان را اعلام می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید