چلسی 1 - 1 کراسنودار؛ توقف در بازی تشریفاتی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، چلسی در خانه خود با نتیجه 1-1 برابر کراسنودار متوقف شد.

چلسی 1 - 1 کراسنودار؛ توقف در بازی تشریفاتی

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چلسی که پیش از این صدرنشینی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را قطعی نموده بود، امشب در خانه خود در لندن برابر کراسنودار به تساوی 1-1 رضایت داد.

کراسنودار بازی را بهتر شروع کرد و در دقیقه 12 فرصت داشت به گل اول بازی هم دست پیدا کند، اما ضربه والی ویهنا از کنار سمت چپ دروازه به بیرون رفت. اما در دقیقه 24 کراسنودار به گل اول دست یافت. روی پاس کلائسون، کابلا پشت محوطه چلسی صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زمینی و دقیق به گوشه دروازه گل اول را به ثمر رساند.

اما دقایقی بعد تامی آبراهام درون محوطه حریف متوقف شد تا چلسی صاحب یک ضربه پنالتی گردد. جورجینیو پیروز شد این موقعیت را تبدیل به گل نموده و گل تساوی را به ثمر برساند.

در ادامه و روی پاس کای هاورتز بود که آبراهام فرصت داشت گل دوم را نیز به ثمر برساند، اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت و نیمه نخست با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

کراسنودار در نیمه دوم نیز نمایشی هجومی داشت و بعد از گذشت دقایقی با ضربه زمینی و پای چپ واندرسون می توانست به گل دوم دست یافت، اما کپا عس العمل خوبی نشان داد. در دقیقه 76 تیمو ورنر با حرکتی تماشایی می توانست زمینه ساز گل دوم چلسی لقب بگیرد، اما ضربه تامی آبراهام روی پاس این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت. در ادامه اتفاق خاصی رخ نداد و بازی با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1561

به "چلسی 1 - 1 کراسنودار؛ توقف در بازی تشریفاتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چلسی 1 - 1 کراسنودار؛ توقف در بازی تشریفاتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید