کریم انصاری فرد سفیر ایکس ویژن شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، کریم انصاری فرد، فوتبالیست مطرح کشورمان طی مراسمی به عنوان سفیر برند ایکس ویژن انتخاب و معرفی گردید.

کریم انصاری فرد سفیر ایکس ویژن شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شرکت مادیران، بابک ثقفی مدیرعامل این شرکت در حاشیه این مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکت مادیران و جمعی از خبرنگاران حوزه ورزشی و اقتصادی برگزار گردید، در خصوص انتخاب کریم انصاری فرد به عنوان سفیر برند ایکس ویژن، اظهار کرد: ایکس ویژن یک برند ایرانی است که توانسته سال ها در میان تلاطم اقتصادی کشور، صندلی ممتاز خود را حفظ کند و برای افزایش ارتباط میان برند و مخاطبان مان، تصمیم گرفته شد تا کریم انصاری فرد به عنوان سفیر برند ایکس ویژن انتخاب گردد.

ثقفی در خصوص تصمیم ایکس ویژن برای انتخاب سفیر برند، اظهار کرد: انتخاب سفیر برند در راستای مسئولیت اجتماعی شرکت مادیران انجام شده و مسئولیت اجتماعی یکی از سیاست های مهم این شرکت بوده است و در کوشش هستیم تا با انتخاب و معرفی کریم انصاری فرد به عنوان سفیر برند، پیغام ویژه ای برای جامعه داشته باشیم.

وی اضافه کرد: مدیران مادیران عقیده دارند، برندهای اقتصادی در قبال کلیه ذی نفعان مسئول هستند و این ذی نفعان می تواند مشتری، کارمند، مصرف کنندگان و در مقیاس بزرگ تر جامعه را شامل گردد. بنابراین یک رابطه ممتاز میان برند و جامعه خود ایجاد می گردد که کاهش معضلات اجتماعی را دربر خواهد داشت، چرا که حفاظت و مراقبت از جامعه از جمله وظایف برندهای بزرگ اقتصادی است که در دنیای کنونی، مسئولیت اجتماعی نامیده می گردد و این مفهوم می تواند به ایجاد رابطه نزدیک میان تولیدکننده و مخاطبان منجر گردد.

مدیرعامل مادیران در خصوص علل انتخاب کریم انصاری فرد به عنوان سفیر برند ایکس ویژن اظهار کرد: به طور حتم، شباهت های شخصیتی میان برند ایکس ویژن و چهره های شاخص کشور در حوزه های ورزشی و فرهنگی موردنظر گروه ارزیابی و برندسازی ایکس ویژن نقش به سزایی داشته و ویژگی های مشترک کریم انصاری فرد با هویت برند، سبب شد تا ایشان به عنوان سفیر برند انتخاب گردد. دوری از حاشیه، کوشش و پشتکار این ورزشکار کشورمان و همچنین میزان علاقه و توجه جامعه و علی الخصوص جوانان به کریم انصاری فرد از جمله مواردی است که می توان به علل انتخاب ایشان اشاره نمود.

ثقفی در خصوص پیغام اجتماعی انتخاب سفیر برند، اضافه کرد: کریم انصاری فرد ستاره ای است که برای رسیدن به قله موفقیت کوشش کرد و این موفقیت بی تردید پاداش همه سختی هایی بوده که او کشیده و هر جوان ایرانی می تواند با الگو دریافت از این ستاره جوان ایرانی، به قله های درخشان موفقیت دست یابد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 210

به "کریم انصاری فرد سفیر ایکس ویژن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریم انصاری فرد سفیر ایکس ویژن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید