کمیسیون انتخابات مقصر اصلی ایجاد موج دوم کرونا در هند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، دادگاه عالی مدرس در هندوستان، با صدور حکمی، کمیسیون انتخابات این کشور را عامل به راه افتادن موج دوم کرونا در هند معرفی کرده و محکوم کرد.

کمیسیون انتخابات مقصر اصلی ایجاد موج دوم کرونا در هند

بر اساس این گزارش، دادستان مدرس در کیفر خواست خود، راه اندازی کارزار انتخاباتی در ایالت های آسام، کرالا، تامیل نادو و بنگال غربی که منجر به تجمع خیل عظیمی از مردم این ایالات در تجمع های همگانی انتخاباتی شده را دلیل اصلی به راه افتادن موج دوم بیماری کرونا معرفی کرده که در نتیجه، دادگاه با صدور حکمی، کمیسیون مذکور را به دلیل نقض محدودیت های کرونایی وضع شده مقصر شناخت.

در حکم صادر شده آمده است: شما (کمیسیون انتخابات هند) تنها نهاد مسئول در خصوص شرایط فعلی هستید. همچنین در این حکم آمده است که کمیسیون انتخابات و احزاب مشارکت کننده در انتخابات هند هیچ توجهی به دستورات مکرر دادگاه در خصوص لزوم عدم برگزاری تجمعات عمومی نداشته اند.

دادگاه عالی مدرس همچنین کمیسیون انتخابات را مکلف به ارئه برنامه ای برای چگونگی برگزاری انتخابات در ایالات یاد شده به گونه ای که محدودیت های کرونایی وضع شده به اجرا در آیند کرده است.

گفتنی است انتخابات در ایالات ذکر شده قرار است در تاریخ دوم ماه مه میلادی برگزار شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1793

به "کمیسیون انتخابات مقصر اصلی ایجاد موج دوم کرونا در هند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیسیون انتخابات مقصر اصلی ایجاد موج دوم کرونا در هند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید