کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی برگزار می گردد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، محمدهادی زاهدی، مدیر مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیر در تبادل نظر با خبرنگاران گفت: سیزدهمین کنفرانس ملی و هفتمین کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی با هدف یادگیری آسان برای همگان در این دانشگاه برگزار می گردد.

کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی برگزار می گردد

وی اضافه نمود: این کنفرانس در 4 محور علم و هنر یادگیری - یاددهی (پداگوژی) در یادگیری الکترونیکی، یادگیری الکترونیکی در توسعه اقتصادی- اجتماعی و فرهنگی، فناوری های نوین در یادگیری الکترونیکی و یادگیری الکترونیکی در همکاری های علمی بین المللی برگزار خواهد شد.

مدیر مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیر تاکید نمود: این کنفرانس به جنبه های بنیادی، راهبردی و توسعه ای که سودمندی خاصی در سطح کشور دارند تاکید دارد که برای تحقق این اهداف، علاوه بر دریافت مقالات و برگزاری کارگاه های آموزشی، دو روش جدید با عناوین گزارش تجربه و طرح مسئله برگزار می گردد.

زاهدی گفت: در این کنفرانس بیش از 50 استاد از دانشگاه های سطح یک کشور و اساتیدی از کشورهای برزیل کانادا، مالزی، پرتغال، ژاپن، نیوزیلند، آلمان، لهستان، اسپانیا، چک، چین، روسیه، الجزایر، لیبی، عربستان، استرالیا، انگلستان و آمریکا حضور دارند.

وی مطرح نمود: به دبیرخانه این کنفرانس بیش از 150 مقاله از 13 کشور دنیا ازجمله لهستان، اسپانیا، چک، چین، روسیه، الجزایر، لیبی، عربستان، استرالیا، آلمان، انگلستان و آمریکا ارسال شده است.

مدیر مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیر گفت: در این کنفرانس پنل های تخصصی با سخنرانی اساتیدی از دانشگاه های معتبر بین المللی همچون دکتر تیموتی از دانشگاه ملی آموزش مجازی اسپانیا (UNED)، دکتر سامرویل از دانشگاه لندن و دکتر کوهلر از موسسه آموزش فنی و حرفه ای TU (دانشگاه صنعتی درسدن) برگزار می گردد.

زاهدی مطرح نمود: دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی برنامه دارد در جریان برگزاری این کنفرانس، طرح های ویژه ای برای تداوم سازی تحقیق و تبادل دستاوردهای علمی و تحقیقاتی در حوزه یادگیری و یاددهی الکترونیک در کشور برگزار کند که با طراحی مسابقه انتخاب نام مناسب برای این کارگروه ملی، کار خود را شروع نموده است.

وی اضافه نمود: همچنین در این کنفرانس از دانش آموختگان برتر مرکز آموزش های الکترونیکی دانشگاه خواجه نصیر تقدیر می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 673

به "کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنفرانس بین المللی یادگیری و یاددهی الکترونیکی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید