گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مکوندی: پا جای پای رستمی گذاشتن سخت است، با تغییر اوزان دیگر چیزی از من باقی نمی ماند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم ایران تکرار موفقیت های کیانوش رستمی در این دسته را سخت توصیف کرد.

گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مکوندی: پا جای پای رستمی گذاشتن سخت است، با تغییر اوزان دیگر چیزی از من باقی نمی ماند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، علی مکوندی امروز در دسته 85 کیلوگرم روی تخته می رود. کارش جدا از اینکه باید با رقیبانی از عراق، کره و ژاپن بجنگد از این نظر سخت است که پا جای پای یکی از بهترین های تاریخ وزنه برداری گذاشته یعنی کیانوش رستمی. علی خودش هم این موضوع را درک نموده اما می گوید:هر چه در توان دارم می گذارم تا بتوانم بهترین باشم. گفت وگو با وی را بخوانید:

به نظر می رسد شرایطی که داری برای مسابقه امروز ایده آل است.

در روزهای نخست به شرایط آب و هوا عادت ننموده بودیم اما هر چه گذشت بدن های مان روی فرم آمد. خدا را شکر مشکل خاصی ندارم و آماده مسابقه هستم.

می دانی که کار سختی داری. تو پا جای پای کیانوش رستمی گذاشته ای که ویترینی از افتخارات است.

اینکه بخواهی به جای کیانوش رستمی باشی کار خیلی سختی است. او هر رکوردی که بگویید زده است و کلی مدال در کارنامه دارد. خیلی سخت است که بخواهم پا جای پای او بگذارم اما تلاشم را می کنم تا جایگزین خوبی باشم.

آیا می توانیم امیدوار باشیم که در این دوره هم در وزن 85 کیلوگرم مدال بگیریم؟

سطح دسته 85 کیلوگرم به نسبت 4 سال قبل پایین تر است اما تعداد رقیبان بالاست. تا جایی که آنها را می شناسم کارم خیلی سخت است. برای من که تازه آمده ام و اولین بازی های آسیایی است که تجربه می کنم کار کمی مشکل است اما گفتم ناامید نیستم و اگر در روز مسابقه، خودم باشم می توانم هر کاری بکنم.

پس از بازی های آسیایی وزن های دسته های مختلف تغییر می نماید. این اتفاق بدون شک به ضرر تو تمام خواهد شد.

دقیقا. برای دسته های بالای 94 کیلوگرم خیلی خوب شد اما برای من نه. حالا اگر بخواهم به وزن المپیکی برسم باید خودم را به 81 کیلوگرم برسانم. این تغییر وزن دادن ها به بدن آسیب می زند. دیگر هیچ چیزی از آدم نمی ماند. در هر صورت چاره ای نیست. فعلا در بازی های آسیایی هستیم. مردم دعا نمایند تا بتوانیم مدال های خوش رنگی بگیریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 669

به "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مکوندی: پا جای پای رستمی گذاشتن سخت است، با تغییر اوزان دیگر چیزی از من باقی نمی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از اندونزی، مکوندی: پا جای پای رستمی گذاشتن سخت است، با تغییر اوزان دیگر چیزی از من باقی نمی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید