شروع جستجوها برای یافتن هواپیمای ناپدید شده مالزیایی در خاک چین

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران: سفیر چین در مالزی از شروع کوشش مقام های پکن برای جستجوی هواپیمای ناپدید شده مالزیایی در خاک این کشور خبر داده است.

شروع جستجوها برای یافتن هواپیمای ناپدید شده مالزیایی در خاک چین

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از شینهوا، هوانگ هوی کانگ سفیر چین در مالزی تاکید نمود، چین جستجوی هواپیمای مسافربری مالزیایی با 239 سرنشین را در خاک خود شروع نموده است. قرار است عملیات جستجوی این هواپیما در راستا احتمالی که تصور می گردد این هواپیما به سوی مرزهای چین طی نموده است، انجام گردد.

بر اساس این گزارش چین به شدت از نحوه عملکرد مقام های مالزی در اطلاع رسانی و عملیات جستجوی این هواپیمای مسافربری به شدت انتقاد نموده است. با گذشت بیش از 10 روز از ناپدید شدن معماگونه هواپیمای مسافربری مالزی هنوز هیچ اطلاعی از سرنوشت این هواپیما و مسافران آن به دست نیامده و تنها فرضیه ها و برآورد های زیادی در این خصوص مطرح شده است.

محققان بر این باورند که فرد یا افرادی راستا پرواز این هواپیما را تغییر داده اند.

هواپیمای بوئینگ 777 متعلق به شرکت هواپیمایی مالزی روز شنبه گذشته در ساعت 12 و 41 دقیقه فرودگاه کوالالامپور را با 239 مسافر و خدمه به مقصد پکن ترک نموده ولی در ساعت یک و 20 دقیقه از رادارها محو شده و تماس خلبان با برج کنترل قطع شده است. این هواپیما حامل 12 خدمه و 227 مسافر از جمله 154 تبعه چینی بوده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 482

به "شروع جستجوها برای یافتن هواپیمای ناپدید شده مالزیایی در خاک چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع جستجوها برای یافتن هواپیمای ناپدید شده مالزیایی در خاک چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید