اختصاص بودجه هنگفت دولت برای حمایت از تولیدی های پیش رونده

به گزارش مجله سفرنامه دبی، معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه پیش بینی شده سال جاری حدود 900 هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد های تولیدی و خدماتی داده گردد، گفت: از بانک مرکزی خواستم 100 هزار میلیارد آن را با نظر وزیران صنعت، جهاد یا دیگر وزیران برای واحد هایی که نقش پیش رونده دارند، اختصاص دهند که این امر موردقبول رئیس کل بانک مرکزی نهاده شد.

اختصاص بودجه هنگفت دولت برای حمایت از تولیدی های پیش رونده

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، بعدازظهر سه شنبه آیین بهره برداری از مرکز اصلاح نژاد دام سبک و چند طرح اشتغال زایی در فیروزکوه که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی، رضا رحمانی وزیر صمت و انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و قاسم میرزایی نیکو، نماینده مردم شهرستان های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در این مراسم اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب و سایر مدیران و همه قوا و دستگاه ها می خواهند که مدیران باروحیه در برای سازندگی کشور کوشش نمایند.

وی با بیان اینکه پیش بینی شده سال جاری حدود 900 هزار میلیارد تومان تسهیلات به واحد های فراوریی و خدماتی داده گردد، بیان نمود: از بانک مرکزی خواستم 100 هزار میلیارد آن را با نظر وزیران صنعت، جهاد یا دیگر وزیران برای واحد هایی که نقش پیش رونده دارند، اختصاص دهند که این امر در جلسه هفته گذشته بنده با مدیران بانک مرکزی و سایر بانک ها موردبررسی و موردقبول رئیس کل بانک مرکزی نهاده شد.

معاون اول رئیس جمهور بیان نمود: مدیرانی که تجربه دفاع مقدس داشته اند، را نباید بگوییم خاصیتی ندارند، مدیرانی هم که در جنگ مالی کنونی آمریکا کشور را اداره نموده اند و در کمتر از 2 سال شرایط را به جایی رسانده اند که بانک جهانی و صندوق جهانی پول با قاطعیت می گویند صنعت ما راه افتاده را نباید کم اثر جلو دهیم، امروز در همه رشته های صنعتی رشد فراوری داریم، در خودرو هم اگر نداریم کوشش می کنیم که مسائل حل گردد.

وی اضافه نمود: مدیران سالم که در بخش های مختلف کار می نمایند نباید دغدغه ای داشته باشند، می بایست، قدر مدیران کشور را باید بدانیم، البته هر مدیری که تخلفی نموده باشد باید با او برخورد گردد، هیچ کس هوادار متخلف، رانت خوار و آدم فاسد نیست، اما نباید بگذاریم اسامی خوب و مدیران سالم متزلزل شوند.

جهانگیری در انتها بابیان این که گاهی فضاسازی هایی در کشور می گردد تا مدیران سالم را هم متزلزل نمایند، اعلام کرد: نباید بخش خصوصی کشور متزلزل گردد، البته من خودم هیچ کار خصوصی ندارم و با هیچ بخش خصوصی هم سَر و سِر ندارم، اما به طور مبنایی به این نتیجه رسیده ام که کشور برای احیا و توسعه مالی هیچ راهی جز ارتقای بخش خصوصی ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 633

به "اختصاص بودجه هنگفت دولت برای حمایت از تولیدی های پیش رونده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص بودجه هنگفت دولت برای حمایت از تولیدی های پیش رونده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید