اصلاح آیین نامه ارزیابی اساتید، تجلیل از 31 استاد برگزیده

به گزارش مجله سفرنامه دبی، معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت ایران از اصلاح آیین نامه ارزیابی اساتید این دانشگاه خبر داد و گفت: 31 هیات علمی برگزیده دانشگاه علم و صنعت امروز معرفی می شوند.

اصلاح آیین نامه ارزیابی اساتید، تجلیل از 31 استاد برگزیده

دکتر ابوالفضل واحدی در گفت وگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ما یک آیین نامه ارزیابی عملکرد آموزشی اعضای هیات علمی در دانشگاه علم و صنعت داریم که این آیین نامه سال 97 در دانشگاه به تصویب رسیده است؛ در این آیین نامه 44 شاخص آموزشی در 9 محور دسته بندی شده است.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت تاکید کرد: برخی شیوه نامه های آیین نامه ارزیابی اساتید این دانشگاه بعد از تصویب مورد بازبینی قرار گرفته و به روز شده است و در مواردی نظیر ارزیابی اساتید در بخش سرانجام نامه ها از نظرات دانشجویان استفاده کردیم و ارزیابی دانشجویان بخش استعدادهای درخشان را نیز به طور جداگانه در آیین نامه لحاظ کردیم.

وی در ادامه شرح داد: بر مبنای آیین نامه فوق برای هر یک از اعضای هیات علمی دانشگاه علم و صنعت یک امتیاز استخراج می شود که بخشی از این امتیازات از طریق ستاد و بخشی نیز توسط دانشکده ها تجمیع می شوند، در نتیجه متناسب با جمعیت هر دانشکده یک یا دو فرد به عنوان هیات علمی برگزیده انتخاب می شود.

معاون آموزشی دانشگاه علم و صنعت خاطر نشان کرد: امروز به مناسبت روز معلم، 31 استاد از مجموع 16 دانشکده به عنوان عضو هیات علمی برگزیده این دانشگاه تجلیل می شوند که سه نفر آنها هیات علمی جوان، سه نفر نیز هیات علمی شایسته تقدیر و یک نفر نیز به عنوان فرد دارای جلوه های ویژه معلمی مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1166

به "اصلاح آیین نامه ارزیابی اساتید، تجلیل از 31 استاد برگزیده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصلاح آیین نامه ارزیابی اساتید، تجلیل از 31 استاد برگزیده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید