انتخاب آثار برتر هنرمندان صنایع دستی قزوین در مسابقه طراحی و دوخت ماسک

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به دنبال برگزاری مسابقه طراحی و دوخت ماسک توسط معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی استان قزوین، سه نمونه از ماسک های تولیدی هنرمندان به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.

انتخاب آثار برتر هنرمندان صنایع دستی قزوین در مسابقه طراحی و دوخت ماسک

جهت دریافت مشاوره خدمات طراح کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین سید میثم حصاری معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی استان روز شنبه یکم شهریور ماه 1399 با اعلام این خبر گفت: به دنبال ایجاد پویش همگانی استفاده از ماسک به منظور پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا و به منظور تشویق شهروندان و هم استانی ها به پوشش ماسک در شرایط ویژه کنونی، حوزه معاونت صنایع دستی وهنرهای سنتی استان قزوین مسابقه ای تحت عنوان طراحی و دوخت ماسک با استفاده از نقوش و طرح های سنتی برای هنرمندان این حوزه برگزار کرد.

حصاری اظهار کرد: طی آنالیز اجرا شده توسط کارشناسان حوزه صنایع دستی از مجموع 10 اثر ارسالی، آثار هنرمندان خدیجه کارگریان در قالب طرح رودوزی های سنتی، احمد امینی در قالب چرم دست دوز و مهری سادات حسینیان در قالب رودوزی های سنتی به لحاظ کاربرد، طراحی، خلاقیت و نوآوری به عنوان سه نمونه تولیدی برتر این مسابقه انتخاب شدند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 10 مهر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1345

به "انتخاب آثار برتر هنرمندان صنایع دستی قزوین در مسابقه طراحی و دوخت ماسک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب آثار برتر هنرمندان صنایع دستی قزوین در مسابقه طراحی و دوخت ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید