انقلاب بدون مردم و رهبری معنا و مفهوم ندارد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران/مرکزی استاندار مرکزی گفت: مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و انقلاب بدون مردم و رهبری معنا و مفهوم ندارد.

انقلاب بدون مردم و رهبری معنا و مفهوم ندارد

سیدعلی آقازاده امروز یکشنبه سیزدهم بهمن ماه در ملاقات با مردم روستای راوه در شهرستان دلیجان اظهار کرد: مردم در 4 دهه گذشته بیشترین مقاومت و ایستادگی را در راستای حفظ آرمان های انقلاب داشته اند و اگر مردم نبودند انقلاب پیشرفت نمی کرد. خدمتگزاران و مسئولان هم نباید از هیچ کمکی در راستای تامین رفاهیات و نیازهای مردم دریغ نمایند.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در روستای راوه توضیح داد: برطرف باقی مانده مسائل این روستا از جمله مسائل اشتغال، کارخانه سیمان، بهداشت، آب آشامیدنی و ... نیازمند کوشش و توجه بیشتری از سوی مسئولان است.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه مردم در تمام مواقع از عهده مسائل برآمده اند، توضیح داد: با وجود تحریم های سخت و گرانی ها، اما امروز کشور در امنیت کامل به سر می برد و کمبودی در بحث ارزاق عمومی نیست.

آقازاده بیان نمود: توطئه ها و سختگیری های دشمن مستقیما متوجه مردم است و دشمن مستقیما مردم را هدف قرار داده و آسیبی به دولت ها وارد نمی گردد، کشور با تمام توان در مقابل توطئه های دشمن ایستادگی می نماید، اما دشمن با ایجاد مانع و مشکل مردم را در معرض توطئه های خود قرار داده است.

وی ادامه داد: همانگونه که در 4 دهه گذشته کشور از پس مسائل و توطئه های دشمن برآمده، این مقطع هم قطعا سپری خواهد شد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در سال های پس از انقلاب اوج حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن رخ داده است، گفت: سال جاری هم همانند سال های گذشته مردم غیور باید با حضور در راهپیمایی پاسخی کوبنده به توطئه های دشمن داده و آن را محکوم نمایند.

آقازاده در مورد انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز گفت: مردم با حضور در پای صندوق های رای علیرغم انتخاب نماینده اصلح، پاسخ قوی تری به دشمن می دهند، هر زمان حضور مردم در پای صندوق های رای بیشتر بوده آمریکا از شدت فشارهای خود کاسته است.

وی ادامه داد: هرکدام از کاندیداها که از فیلتر شورای نگهبان عبور کند مورد تایید نظام است و مردم هم باید اصلح ترین نماینده را انتخاب نمایند.

استاندار مرکزی در مورد مسائل روستای آوه با اشاره به کمبود فضای آموزشی و افزایش جمعیت دانش آموزی این روستا گفت: اعتباری به منظور احداث مدرسه 5 تا 8 کلاسه در این روستا از سوی استان و کارخانه سیمان در نظر گرفته می گردد همچنین باید مدرسه سه کلاسه فعلی نیز برای انتقال ساختمان اداری به این فضا بازسازی گردد.

آقازاده بالا بودن سختی آب شرب این روستا را از دیگر مسائل بیان کرد و اضافه نمود: به منظور تکمیل تصفیه خانه این روستا اعتبار لازم از منابع استان تخصیص داده می گردد تا در تابستان به بهزه برداری برسد.

وی افزود: تکمیل درمانگاه نیز نیازمند 350 میلیون تومان اعتبار است که این مبلغ نیز از استان تامین می گردد، همچنین تدابیر لازم جهت پزشک مستقر برای این درمانگاه نیز اندیشیده خواهد شد.

استاندار مرکزی با بیان اینکه در حال حاضر نمی توانیم راه های موجود را حفظ کنیم گفت: پیگیری لازم برای راه مواصلاتی روستای راوه به ابراهیم آباد اراک در جهت شهر جدید امیرکبیر با مسافت 18 کیلومتر پیگیری می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 913

به "انقلاب بدون مردم و رهبری معنا و مفهوم ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انقلاب بدون مردم و رهبری معنا و مفهوم ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید