ایجاد روزبازارها در شهر گلبهار یک ضرورت است

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران/خراسان رضوی فرماندار گلبهار گفت: ایجاد روز بازارها باعث می شود علاوه بر تامین نیاز شهروندان کنترل قیمت ها و بهداشت اقلام تسهیل شود و از سویی اشتغال زایی نیز رونق خواهد گرفت.

ایجاد روزبازارها در شهر گلبهار یک ضرورت است

مهدی دونده در گفت وگو با خبرنگاران مطرح نمود: جمعیت گلبهار 102 هزار نفر است که البته این جمعیت شناور است. با توجه به اینکه در گلبهار روزبازار فعالی نداریم، نیاز به آن کاملا احساس می شود.

وی ادامه داد: از این رو تصمیم داریم این بازارها را در منطقه ها مختلف شهر برپا کنیم تا شهروندان دسترسی آسانی به آن ها داشته باشند.

فرماندار گلبهار گفت: تعداد و محل این بازارها در دست بررسی است و با توجه به وجود جمعیت پراکنده در گلبهار سعی ما بر این است که تا پایان سال این بازارها را بر پا کنیم.

دونده در ادامه اظهار کرد: در این بازارها بیشتر محصولات کشاورزی و تولیدات داخلی و اقلام مورد نیاز شهروندان به فروش خواهد رسید.

وی در خصوص تامین بهداشت در این روز بازارها نیز مطرح نمود: مرکز بهداشت گلبهار بر این امر تاکید و نظارت جدی دارد و البته تاکید ما نیز برای ایجاد روز بازارها به دلیل این است که بتوانیم کنترل بهتری چه از لحاظ قیمت ها و چه به لحاظ بهداشتی بر این بازارها داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 دی 1400 بروزرسانی: 29 دی 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2109

به "ایجاد روزبازارها در شهر گلبهار یک ضرورت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد روزبازارها در شهر گلبهار یک ضرورت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید