بازگشایی کارخانه های خودروساز آمریکایی در برزیل

به گزارش مجله سفرنامه دبی، فیات کرایسلر اعلام نموده است که کارخانه های خودروسازی خود را در برزیل بازگشایی خواهد نمود.

بازگشایی کارخانه های خودروساز آمریکایی در برزیل

با تور ارزان برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی فیات کرایسلر با انتشار بیانیه ای اعلام نموده که فعالیت و خطوط فراوری کارخانه های خود در برزیل را که تحت تاثیر شیوع گسترده و همه گیری ویروس خطرناک و مرگبار کرونا تعطیل و متوقف شده بودند، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و حفظ سلامت کارکنانش از سر گرفته است.

این شرکت آمریکایی - ایتالیایی که در برزیل سه کارخانه فعال خودروسازی دارد، به منظور قطع زنجیر انتقال و انتشار ویروس کرونا 48 روز کارخانه های خود را تعطیل و متوقف نموده بود.

این خودروساز عظیم همچنین در بیانیه خود اعلام نموده که بدین ترتیب حدود شش هزار و چهارصد نفر از 10 هزار نفر پرسنل آن به سر کار خود در کارخانه های برزیل بازخواهند گشت.

تا پیش از 23 مارس 2020 همزمان با توقف خطوط فراوری و تعطیلی کارخانه های این شرکت در برزیل، فیات کرایسلر حدود یک هزار و 600 دستگاه خودرو در روز در کارخانه Betim و یک هزار دستگاه خودرو در روز در کارخانه Goiana در این کشور فراوری می کرد.

آمارهای منتشر شده پیشتر نشان می داد که تمامی خودروسازان فعال در برزیل در ماه گذشته میلادی یعنی آوریل 2020، در مجموع یک هزار و 800 دستگاه خودرو فراوری نموده اند که این نشان می دهد شیوع گسترده ویروس کرونا تا چه اندازه توانسته صنعت خودروسازی را در تمامی کشورهای دنیا فلج نموده و با بحران های متعددی روبرو کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1064

به "بازگشایی کارخانه های خودروساز آمریکایی در برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی کارخانه های خودروساز آمریکایی در برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید