با عرضه کتاب های تقلبی به صورت جدی برخورد می کنیم

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران، علی فریدونی در بازدید از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کتب کاربردی و دانشگاهی ضمن بیان این مطلب، گفت: نه فقط این تشکل بلکه سایر تشکل های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در چارچوب وظایف کارشناسی خود در خصوص این مساله جدیت دارند و عزمی پایدار برای جلوگیری از ورود این کتاب ها به بازار نشر، به خصوص در خصوص کتاب های خارجی، وجود دارد.

با عرضه کتاب های تقلبی به صورت جدی برخورد می کنیم

وی که به تازگی جایگرین محمدرضا وصفی در این مسئولیت شده است، یادآور شد: این وظیفه اداری و حقوقی ماست که مانع چاپ کتاب های تقلبی و افست بشویم. انشاءالله این وظیفه در گذشته به خوبی انجام گرفته و در آینده نیز این آمادگی وجود دارد که با دقت و جدیت دنبال گردد.

فریدونی همچنین گفت: در واقع همه اهتمام و توجه بدنه کارشناسی ما این است که ناشران و اهالی این حوزه دغدغه ای نسبت به تخلفات یا خسارت های معنوی و مادی نداشته باشند.

مدیر کل دفتر مجامع، تشکل ها و فعالیت های فرهنگی در سرانجام گفت: همچنین درصدد هستیم که با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امکان خرید کتاب های خارجی برای استادان و دانشجویان و پژوهشگران را آسان تر سازیم.

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی کتب کاربردی و دانشگاهی تا 28 آبان ماه در سالن تربیت بدنی دانشگاه تربیت مدرس برپاست. انجمن فرهنگی ناشران بین المللی ایرانیان با همکاری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دانشگاه تربیت مدرس این رویداد فرهنگی را برگزار نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 960

به "با عرضه کتاب های تقلبی به صورت جدی برخورد می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با عرضه کتاب های تقلبی به صورت جدی برخورد می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید