تبادلات تجاری ایران و روسیه افزایش یافت (تور روسیه ارزان)

به گزارش مجله سفرنامه دبی، رئیس سازمان توسعه تجارت در جلسه ستاد هماهنگی مالی دولت، گزارشی از رشد تبادلات تجاری کشورمان با روسیه در عرصه های مختلف ارائه داد.

تبادلات تجاری ایران و روسیه افزایش یافت (تور روسیه ارزان)

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی روسیه گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، رئیس سازمان توسعه تجارت در جلسه ستاد هماهنگی مالی دولت، گزارشی از رشد تبادلات تجاری کشورمان با روسیه در عرصه های مختلف ارائه داد.

علیرضا پیمان پاک در جلسه ستاد هماهنگی مالی دولت که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار گردید، گزارشی از رشد قابل توجه تبادلات تجاری کشورمان با روسیه در عرصه های مختلف از جمله صادرات محصولات کشاورزی و صنایع های تک و مثبت شدن تراز تجاری تهران با مسکو ارائه کرد. در این مراسم بعلاوه گزارشی از روند همکاری های تجاری با منطقه اوراسیا ارائه شد.

در این گزارش اعلام شد پس از اختیاراتی که ستاد هماهنگی مالی دولت در خرداد سال جاری به سازمان توسعه تجارت تفویض کرد، اندازه تبادل تجاری میان جمهوری اسلامی ایران با روسیه و کشورهای منطقه اوراسیا از رشد قابل توجهی برخوردار شده است.

این گزارش بعلاوه تایید می نماید که ایران نه تنها در صادرات محصولات کشاورزی، بلکه در صادرات صنایع پیشرفته و پیچیده یا های تک به روسیه نیز موفقیت های خوبی به دست آورده و تراز تجاری تهران با مسکو مثبت شده است.

اعضای جلسه بر اساس این گزارش مقرر کردند زیرساخت های لازم از جمله فعالیت کشتی های مناسب در دریای خزر فراهم گردد و تسهیلات بیشتری در اختیار صادرکنندگان قرار گیرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 شهریور 1401 بروزرسانی: 24 شهریور 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2316

به "تبادلات تجاری ایران و روسیه افزایش یافت (تور روسیه ارزان)" امتیاز دهید

1 کاربر به "تبادلات تجاری ایران و روسیه افزایش یافت (تور روسیه ارزان)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبادلات تجاری ایران و روسیه افزایش یافت (تور روسیه ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید