جورجینا رودریگس عربستان را ترک می نماید

به گزارش مجله سفرنامه دبی، جورجینا رودریگس قرار است بدون کریستیانو رونالدو به اسپانیا بازگردد، اما برای مدتی کوتاه. او در کنار شریک زندگی اش در عربستان سعودی خشنود است، اما در اروپا کار های شخصی هم دارد.

جورجینا رودریگس عربستان را ترک می نماید

این مدل و اینفلوئنسر مشهور برای اولین بار برای شرکت در برنامه El Hormiguero در تلویزیون اسپانیا دعوت شده است. سفر او تا حدی به تبلیغ فصل دوم مستند من جورجینا هستم هم مربوط می گردد و این مستند در تاریخ 24 مارس در نتفلیکس منتشر خواهد شد. او در تلویزیون اسپانیا در خصوص فصل دوم مستند مشهورش هم صحبت خواهد نمود.

مستند من جورجینا هستم علاوه بر تمام فعالیت های هرروزه زندگی جورجینا، پنجره ای به سوی زندگی شخصی او با کریستیانو رونالدو هم باز می نماید و به همین علت طرفداران بسیار مشتاق تماشای آن هستند. استقبال از فصل اول این مستند به حدی زیاد بود که دست اندرکاران ساخت این برنامه آغاز به ساخت فصل دوم آن کردند.

رابطه جورجینا با کریستیانو چگونه است؟

این مصاحبه در تاریخ 22 مارس در تلویزیون اسپانیا پخش خواهد شد. باید صبر کرد و دید که جورجینا در خصوص کریستیانو هم صحبت خواهد نمود یا خیر. این فوتبالیست در ماه ژانویه برای اولین بار تصمیم گرفت اروپا را ترک کند و در عربستان سعودی بازی کند و بلافاصله در خاورمیانه مورد توجه نهاده شد.

علاوه بر این، پس از اینکه بعضی رسانه ها از خیانت های ادعایی این فوتبالیست خبر دادند، تماشای فصل دوم مستند جورجینا فرصت خوبی خواهد بود تا ببینیم رابطه آن ها چگونه است. با این حال جورجینا بدون اهمیت دادن به این گزارش ها و شایعات همیشه حمایت خود را از ستاره پرتغالی نشان داده و همیشه با قدرت در کنار شریک زندگی خود باقی ماند.

منبع: خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 26 اسفند 1401 بروزرسانی: 26 اسفند 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2401

به "جورجینا رودریگس عربستان را ترک می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جورجینا رودریگس عربستان را ترک می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید