خانواده اهل Brampton در بین قربانیان سقوط هواپیمای اتیوپی تایید شدند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خانواده ای اهل Brampton از استان انتاریو از جمله 18 نفر قربانیان کانادایی هستند که در آخر هفته گذشته و در جریان سقوط هواپیمای مسافربری اتیوپی کشته شدند.

خانواده اهل Brampton در بین قربانیان سقوط هواپیمای اتیوپی تایید شدند

براساس گزارش هیات مدیره مدارس منطقه Peel، یکی از دانش آموزان دبیرستان Chinguacousy به نام Ashka Dixit به همراه اعضای خانواده اش در این سانحه دلخراش جان باختند.

Sao-Kham Mork-Gerra، مدیر این مدرسه در اطلاعیه ای چنین نام کرد:غم بزرگی است که این نامه را برای اطلاع شما از مرگ یکی از دانش آموزان مدرسه یعنی Dixit می نویسم. این تراژدی باعث ناراحتی و اندوه فراوان دانش آموزان و پرسنل مدرسه ماز طریقه شد. وی خطاب به دیگر والدین گفت که پلیس به ما اطلاع داده است که Ashka همراه با والدین، خواهر و پدر و مادربزرگش جزو مسافران پرواز خطوط هوایی اتیوپی بودند که در سقوط مرگبار دو روز پیش جان باختند.

مدرسه دولتی بزرگسالان Centennial هم مرگ خواهر Ashka به نام Anushka را تایید کرده و در بیانیه ای گفته است:ما از شنیدن درگذشت غم انگیز Anushka، خواهر، والدین و پدربزرگ و مادربزرگش اندوهگین هستیم. ما امروز و همیشه عاشق کسانی هستیم که دوستشان داریم.

شایان ذکر است که در تاریخ 10 مارس، یک ففرایند هواپیما متعلق به خطوط هوایی اتیوپی، مدت کوتاهی پس از برخاستن از زمین سقوط کرد و همه 157 مسافر و خدمه هواپیما از جمله 18 نفر کانادایی جان باختند.

در آخرین خبر اعلامی از طریق خطوط هوایی اتیوپی گفته شده که اطلاعات و صداهای ضبط شده در جعبه سیاه هواپیما در حال بررسی است و این شرکت تا زمانی که علت حادثه مشخص نشود پروازهای ناوگان بوئینگ خود را متوقف کرده است.

علاوه بر جان باختگان کانادایی، 32 نفر کنیایی، 9 شهفرایند اتیوپی، شهفرایندان چینی، آمریکایی و ایتالیایی هر کدام 8 نفر، شهفرایندان مصری، فرانسوی و انگلیسی هر کدام 7 نفر، 5 نفر هلندی، و از شهفرایندان هندی و اسلواکی هر کدام 4 نفر در این پرواز شناسایی شده اند.

یک منبع آگاه دولتی به GlobalNews گفت که احتمالا یک هیات کانادایی برای دیدار با مسئولین و مقامات محلی و پیگیری جزئیات حادثه به اتیوپی می فرایند.

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا هم تاکید کرد خانواده قربانیان برای کسب اطلاعات دقیق با وزارت امور خارجه تماس بگیرند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 7 شهریور 1400 بروزرسانی: 7 شهریور 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1955

به "خانواده اهل Brampton در بین قربانیان سقوط هواپیمای اتیوپی تایید شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانواده اهل Brampton در بین قربانیان سقوط هواپیمای اتیوپی تایید شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید