خبرنگاران سلطانی فر: تعویق بازی های المپیک قابل پیش بینی بود

به گزارش مجله سفرنامه دبی، تهران- خبرنگاران- وزیر ورزش و جوانان، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا، تعویق بازی های المپیک قابل پیش بینی بود.

خبرنگاران سلطانی فر: تعویق بازی های المپیک قابل پیش بینی بود

مسعود سلطانی فر درباره عقب افتادن یک ساله مسابقات المپیک گفت: ما تقریباً خودمان را آماده نموده بودیم تا در مرداد ماه در المپیک شرکت کنیم در بسیاری از رشته ها سهمیه های خود را گرفته بودیم و تعدادی از مسابقات کسب سهمیه را هم پیش رو داشتیم که برای تمام آنها برنامه ریزی لازم را نموده بودیم.

وی ادامه داد: باور و تحلیل ما بر این بود که با توجه به شیوع ویروس کرونا در حدود 200 کشور جهان و متوقف ماندن مسابقات انتخابی، المپیک به تعویق می افتد.

وزیر ورزش و جوانان گفت : همانطور که می دانید تعدادی از کشورهای درگیر کرونا هم اعلام نموده بودند که در المپیک شرکت نمی نمایند و به دنبال آن مسابقات توسط IOC به تابستان 1400 موکول شد.

سلطانی فر ادامه داد: باید ببینیم مسابقات جهانی در رشته های مختلف که معمولاً در سال المپیک برگزار نمی شد چه سرنوشتی پیدا خواهد نمود تا برای آنها هم برنامه ریزی کنیم. با فدراسیون های مختلف هم صحبت کردیم تا از همین الان چه آنهایی که کسب سهمیه نموده اند و چه آنهایی که باید در مسابقات کسب سهمیه شرکت نمایند برنامه های خود را تنظیم نمایند و کار تعطیل نمی گردد تا در اولین جلسه ستاد عالی بازی های المپیک و پارالمپیک در هفته سوم فروردین ماه مورد آنالیز قرار گیرد.

وزیر ورزش گفت : سعی می کنیم با برگزاری اردو های مختلف و مسابقات تدارکاتی مناسب پس از عادی شدن شرایط بیماری کرونا در جهان حضوری آبرومند و قدرتمندانه در مسابقات المپیک داشته باشیم.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1074

به "خبرنگاران سلطانی فر: تعویق بازی های المپیک قابل پیش بینی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سلطانی فر: تعویق بازی های المپیک قابل پیش بینی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید