خبرنگاران 36 هزار خانه هلال در کشور ایجاد می گردد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، اردبیل -خبرنگاران- رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: 36 هزار خانه هلال از سوی این جمعیت تا سرانجام امسال در روستاهای کشور ایجاد می گردد.

خبرنگاران 36 هزار خانه هلال در کشور ایجاد می گردد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری سقف با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، محمد گل فشان روز چهارشنبه در جریان افتتاح خانه هلال روستای نوجه ده نمین و بازدید از پروژه ها و پایگاه های جمعیت هلال احمر اردبیل اضافه نمود: هم اکنون 2 هزار خانه هلال در کشور فعال بوده و این تعداد تا خاتمه سال به 38 هزار خانه افزایش خواهد یافت.

وی بیان نمود: تعدادی از این خانه ها در هفته دفاع مقدس توسط رییس جمهوری و به وسیله ویدئو کنفرانس افتتاح خواهد شد.

او اضافه نمود: خانه های هلال در روستاهای دارای دهیار و با هدف آموزش روستاییان برای داشتن سرعت عمل در حوادث احتمالی توسط نیروهای آموزش دیده راه اندازی می گردد.

گل فشان بیان نمود: با ایجاد خانه های هلال در روستاها، مناطق کم برخوردار، ادارات و مساجد می توان امدادرسانی در زمان حادثه را سرعت بخشید.

وی با بیان اینکه هر خانه هلال یک جمعیت هلال احمر کوچک است،گفت: در این خانه ها همه نوع آموزش ارائه می گردد تا مردم منطقه آمادگی لازم را برای مشارکت در حوادث احتمالی داشته باشند.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه به دنبال اجرای آموزش مجازی برای رابطین خبری هستیم، اضافه نمود: سعی می کنیم تا پاییز در زمینه ارائه آموزش زبان انگلیسی به جوانان جمعیت هلال احمر خبرهای خوشی داشته باشیم.

گل فشان با بیان اینکه با سازمان فنی و حرفه ای کشور برای ارائه آموزش مهارت آموزی به داوطلبان و جوانان عضو جمعیت هلال احمر تفاهم نامه ای منعقد شده است، اضافه نمود: مهارت ارتباطی، یادگیری و یاددهی آن به جوانان مسئله مهمی است که به آن توجه می گردد.

وی گفت: موضوع مشاوران جوان در راستای برنامه رهبران جوان بوده و بر این اساس به مدیران تاکید نموده ایم 2 مشاور جوان برای خود منصوب نمایند.

او با بیان اینکه جوانان در جمعیت هلال احمر کارهای مقدسی انجام می دهند، اظهار کرد: این کارها و خدمات بدون هیچ چشمداشتی انجام می گردد و ما قدردان جوانان و زحمات آن ها هستیم.

به گزارش خبرنگاران، رییس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور از پروژههای عمرانی از جمله مجموعه تجاری ایستگاه سرعین، مجموعه معاونت بهداشت، درمان و توانبخشی، آشیانه بالگرد امداد هوایی، انبارهای امدادی و مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری (EOC) جمعیت هلال احمر در اردبیل بازدید نموده و در جریان امور نهاده شد

منبع: ایرنا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1348

به "خبرنگاران 36 هزار خانه هلال در کشور ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 36 هزار خانه هلال در کشور ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید