خبرنگاران 48 هزار و 700 تن کالا از راه آهن لرستان بارگیری شده است

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خرم آباد - خبرنگاران - مدیرکل راه آهن لرستان گفت: در فروردین ماه سال جاری 48 هزار و 700 تن بارگیری در راه آهن لرستان انجام شد که این میزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 15 برابر شده است.

خبرنگاران 48 هزار و 700 تن کالا از راه آهن لرستان بارگیری شده است

به گزارش خبرنگاران فخر الدین پیروز فر روز سه شنبه به رسانه ها اعلام نمود: در فروردین ماه سال جاری با توجه به رایزنی های با شرکت های سیمان دورود و پتروشیمی خرم آباد میزان بارگیری ریلی در لرستان 15 برابر نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

وی با بیان اینکه در این مدت 48 هزار و 700 تن بارگیری در راه آهن لرستان صورت گرفت است، ادامه داد: این بارها توسط 870 واگن جابه جا شده است.

مدیرکل راه آهن لرستان اعلام کرد: در سال گذشته راه آهن لرستان 182 هزارتن از مبادی راه آهن بارگیری و به وسیله خطوط ریلی استان جابجا شده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 2 درصد افزایش داشته ایم همچنین طی این مدت تن کیلومتر بار حمل شده خالص و ناخالص رشد 6 درصدی داشته است.

پیروزفر با اشاره به اینکه بیش از 112 هزار مسافر حومه ای و بین شهری به وسیله راه آهن لرستان در سال 99 جابجا شدند، توضیح داد: ارتقا سرعت بازرگانی و همچنین کاهش هزینه ها با برنامه ریزی دقیق و کوشش همکاران ، بهره وری لکوموتیو در مقایسه با سال قبل ، رشد 19 درصدی داشته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 خرداد 1400 بروزرسانی: 5 خرداد 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1810

به "خبرنگاران 48 هزار و 700 تن کالا از راه آهن لرستان بارگیری شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 48 هزار و 700 تن کالا از راه آهن لرستان بارگیری شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید