رشیدی کوچی: واکسیناسیون عمومی باید به سرعت پیش برود

به گزارش مجله سفرنامه دبی، یک عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی، تاکید نمود: باید هرچه سریعتر جمعیت کشور علیه کرونا واکسینه شوند، البته مردم هم باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی کوشا باشند.

رشیدی کوچی: واکسیناسیون عمومی باید به سرعت پیش برود

جلال رشیدی کوچی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره وظایف دولت و مردم برای کنترل شیوع گسترده کرونا، بیان نمود: مهم ترین وظیفه دولت در این حوزه این است که هرچه سریع تر بحث واکسیناسیون را پیش ببرد؛ چه با استفاده از فراوری واکسن و چه به وسیله واردات آن باید هرچه سریع تر جمعیت کشور واکسینه گردد.

وی در ادامه اظهار کرد: خوشبختانه شاهد هستیم که اتفاقات خوبی در این حوزه در حال رخ دادن است و روزانه حدود 800 تا 900 هزار نفر واکسینه می شوند که البته این فرآیند باید با سرعت بیشتری دنبال گردد.

نماینده مردم مرودشت در مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: از سوی دیگر در کنار وظایفی که دولت در تامین واکسن و امکانات درمانی دارد مردم هم باید نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی کوشا باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه بر اساس آخرین گزارشات اندازه رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی مردم به 60 درصد رسیده است، تاکید نمود: برای کنترل شیوع گسترده این بیماری ضروری است پروتکل ها با جدیت از سوی مردم دنبال شده و به صورت دقیق اجرایی گردد. رعایت 60 درصد برای عبور از این بیماری قابل قبول نیست.

رشیدی کوچی در سرانجام با بیان اینکه کنترل کرونا از سوی دولت باید به صورت هوشمندانه باشد، توضیح داد: تجربه نشان داده تعطیلی ادارات یا مغازه ها چندان در کنترل این بیماری موثر نیست بلکه باید کنترل به صورت هوشمند اعمال گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1960

به "رشیدی کوچی: واکسیناسیون عمومی باید به سرعت پیش برود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشیدی کوچی: واکسیناسیون عمومی باید به سرعت پیش برود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید