سفارت ایران در تفلیس: هموطنان ایرانی مراقب افراد سودجو برای فروش و انتقال املاکشان باشند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، سفارت ایران در تفلیس از هموطنان ایرانی خواست که مراقب افراد سودجو که اقدام به جعل مدارک و وکالتنامه برای فروش و انتقال املاک ایرانیان مقیم به دلیل کرونا را نموده اند، باشند.

سفارت ایران در تفلیس: هموطنان ایرانی مراقب افراد سودجو برای فروش و انتقال املاکشان باشند

با ما سفر کنید و با تور ارزان گرجستان از زیباترین کشور اروپا دیدن کنید و شهر زیبای تفلیس را ببینید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، سفارت جمهوری اسلامی ایران در تفلیس در اطلاعیه ای از هموطنان ایرانی مقیم این کشور خواست که مراقب افراد سودجو که با جعل مدارک و وکالتنامه نسبت به فروش و انتقال املاک ایرانیان مقیم در گرجستان نموده اند، باشند.

در این اطلاعیه آمده است: متاسفانه اخیراً مشاهده شده است که برخی از افراد سودجو با جعل مدارک و وکالتنامه نسبت به فروش و انتقال املاک ایرانیان مقیمی که به دلیل کرونا امکان مراجعت به گرجستان را ندارند، اقدام نموده اند. همچنین برخی از افراد به بهانه تمدید اقامت اینترنتی تقاضای وکالتنامه رسمی و یا بعضا وکالت به صورت اسکایپ را می نمایند که شدیدا از این موضوع باید پرهیز گردد.

این سفارتخانه گفت: درخواست اینترنتی برای انجام امور اقامتی احتیاج به وکالتنامه ندارد و متقاضی می تواند رأسا نسبت به ثبت درخواست اینترنتی اقدام کند.

سفارت ایران در گرجستان همچنین به هموطنان ایرانی توصیه کرد که از ارائه مدارک حتی کپی به افراد غریبه جدا خودداری نموده و شخصا بر امورات اداری خود نظارت نمایند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1159

به "سفارت ایران در تفلیس: هموطنان ایرانی مراقب افراد سودجو برای فروش و انتقال املاکشان باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفارت ایران در تفلیس: هموطنان ایرانی مراقب افراد سودجو برای فروش و انتقال املاکشان باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید