سمنان، دانشجویان دانشگاه آزاد 58 مدال رقابت های المپیک آسیایی جاکارتا را کسب کردند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در رقابت های المپیک آسیایی 2018 جاکارتا در اندونزی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 58 مدال از 62 مدال این رقابت ها را کسب کردند.

سمنان، دانشجویان دانشگاه آزاد 58 مدال رقابت های المپیک آسیایی جاکارتا را کسب کردند

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران از سمنان، کمال جوانمرد پیش از ظهر امروز در آئین اختتامیه مسابقات کاراته و تکواندو دانشجویان دختر دانشگاه آزاد اسلامی که به میزبانی دانشگاه آزاد واحد سمنان برگزار گردید اظهارداشت: دانشگاه آزاد اسلامی نقش مشخص کننده و مؤثری در ورزش کشور دارد.

وی با اشاره به صندلی بالای ورزش در این دانشگاه گفت: سطح ورزشکاران دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بسیار بالا بوده و کسب مدال های متعدد در رقابت های المپیک آسیایی 2018 جاکارتا در اندونزی نشان این مهم است.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی دانشجویان دانشگاه آزاد سراسر کشور در سه رشته تکواندو، کاراته و تنیس روی میز در مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان گفت: رشته های کاراته و تکواندو با حضور ورزشکاران دانشجوی آقا و خانم و رشته تنیس روی میز تنها با حضور ورزشکاران دانشجوی مرد دانشگاه آزاد اسلامی در سمنان برگزار گردید.

جوانمرد با اشاره به میزبانی مناسب دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان در این دوره رقابت ها گفت: مسابقات به خوبی برگزار گردید و آئین افتتاحیه و اختتامیه نیز در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان با حضور نفرات برتر این رقابت ها برگزار گردید.

وی اعلام نمود: قهرمانان این دوره رقابت ها به تیم منتخب دانشگاه آزاد کشور دعوت می شوند.

مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی ابرازامیدواری کرد: این تیم منتخب از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی کشور در عرصه های مختلف ورزشی در رقابت های ملی و بین المللی حضور یافته و پیروز باشند.

جوانمرد گفت: این نوید را ورزشکاران می دهیم که مجموعه ورزشی دانشگاه آزاد کشور به خروجی این دوره رقابت ها احتیاج دارد.

وی با بیان اینکه رقابت های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در رشته های تکواندو و کارته در سطح بالایی انجام شد اضافه کرد: در رشته های تکواندو و کارته نیز امیدواریم در عرصه های ملی و بین المللی مانند لیگ کشور و رقابت های جهانی حضور قوی و قدرتمند داشته باشیم.

ت

منبع: تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 782

به "سمنان، دانشجویان دانشگاه آزاد 58 مدال رقابت های المپیک آسیایی جاکارتا را کسب کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمنان، دانشجویان دانشگاه آزاد 58 مدال رقابت های المپیک آسیایی جاکارتا را کسب کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید