(عکس) گزارش عجیب معروف ترین روزنامه ورزشی ایتالیا درباره استقلال و استرا

به گزارش مجله سفرنامه دبی، بازگشت احتمالی آندره آ استراماچونی به تیم فوتبال استقلال این روز ها دوباره به سوژه ای برای رسانه های ایتالیایی مبدل شده است. با توجه به اتفاقاتی در دوره نخست مربیگری این مرد ایتالیایی در تهران رخ داد و منجر به جدایی وی از استقلال شد، کوشش مدیران تیم آبی پوش پایتخت برای بازگرداندن سرمربی سابق اینتر برای هموطنان او جالب توجه بوده است.

(عکس) گزارش عجیب معروف ترین روزنامه ورزشی ایتالیا درباره استقلال و استرا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

نشریه گاتزتا دلواسپورت هم در یک گزارش، توصیف جالبی از بازگشت احتمالی مرد 44 ساله ایتالیایی به ایران داشته است. این نشریه در گزارشی با عنوان آدم ربایی، فرار، عشق و بازگشت؛ سندرم عجیب استکهام سناریوی بازگشت احتمالی استراماچونی به استقلال را به ماجرای گروگان گیری تاریخی در بانک استکهلم سوئد در سال 1973 تشبیه نموده است. (سندروم استکهلم اصطلاحی است که پس از سرقت از بانکی در میدان نورمالمستوری استکهلمِ سوئد، توسط بیل بیِروت روانشناسی که از ابتدا تا سرانجام به پلیس مشاوره روانشناسی می داد و به بانک رفت وآمد داشت، هم زمان با پوشش خبری مورد استفاده نهاده شد. در طی این گروگان گیری چهار کارمند به مدت 6 روز به گروگان گرفته شدند. طی این شش روز قربانیان وابستگی عاطفی به گروگان گیر ها پیدا کردند تا حدی که از همکاری با پلیس سرباز می زدند و حتی پس از آزادی شان در دفاع از گروگان گیران خود برآمدند.)

گاتزتا در این خصوص می نویسد: اکنون هیئت مدیره ای جدید در باشگاه استقلال روی کار آمده اند، استراماچونی ممکن است به ایران برگردد تا به تیمی ملحق گردد که در ماه دسامبر قراردادش را با آن فسخ کرد، چون که حقوقش را پرداخت نمی کرد. اگر این ماجرا را نتوانیم سندروم استراماچونی در استکهلم بنامیم، مطمئناً به رخ دادن آن نزدیک هستیم. بعد از عشق طوفانی و داستان نفرتی که دو طرف را به دادگاه کشاند، حالا استقلال، تیمی دولتی مستقر در تهران به آندره آ استراماچونی یک قرارداد دو ساله بسیار پرزق وبرق پیشنهاد داده تا او به ایران برگردد و کارش را در تیمی که آن را پس از سال ها دوباره صدرنشین کرد، به قهرمانی عظیم برای هوادارانش تبدیل و با مدیران قبلی آن وارد جنگ شده بود را کامل کند.

منبع: فرارو
انتشار: 31 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1325

به "(عکس) گزارش عجیب معروف ترین روزنامه ورزشی ایتالیا درباره استقلال و استرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(عکس) گزارش عجیب معروف ترین روزنامه ورزشی ایتالیا درباره استقلال و استرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید