ماتا: عاشق لیگ برتر، فوتبال انگلیس و پیشنهادهای فوتبالی فن خال هستم

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران: هافبک 26 ساله انگلیس از علاقه اش به فوتبال انگلیس، لیگ برتر و ایده های فنی فن خال گفت.

ماتا: عاشق لیگ برتر، فوتبال انگلیس و پیشنهادهای فوتبالی فن خال هستم

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، خوان ماتا در سال 2011 از والنسیا به چلسی پیوست و پس از دو فصل و نیم حضور در این تیم به دلیل اینکه ژوزه مورینیو به وی اعتقادی نداشت استمفوردبریج را ترک کرد و در ماه ژانویه 2014 راهی منچستریونایتد شد.

با توجه به اینکه آینده ماتا در جمع شیاطین سرخ با وجود پیوستن بازیکنانی نظیر آنخل دی ماریا آرژانتینی و آندر هررا اسپانیایی در پاره ای از ابهام است، وی به روزنامه اسپانیایی El Pais گفت: عاشق لیگ برتر هستم. همواره فوتبال انگلیس و زمین های خاصش را دوست داشته ام. در کنار اینها به فرهنگ بریتانیایی، سبک زندگی انگلیسی، موزیک و مُد و سنت هایی که در اینجا وجود دارد، علاقمندم. برای بازیکنان زندگی در انگلیس خیلی آرام تر است.

وی با تمجید از هم تیمی هایش مطرح نمود: رادامل فالکائو انسانی فروتن و فوق العاده است. او گلزن قهار و سطح بالایی است و با حرکاتش در زمین و نگاهی که به توپ دارد همه را تحت تأثیر قرار می هد. او ذاتاً بااستعداد است و تقریباً مصدومیت بزرگی که داشته برطرف شده است. در منچستریونایتد هم تیمی های خوبی دارم همانند وین رونی ولی عدنان یانوزای من را حسابی شگفت زده نموده است. او واقعاً فوتبالیست خوبی است. دیدن یانوزای در تمرینات که یک چپ پای استثنایی است، فوق العاده است. او باید شکیبا باشد و اگر در منچستریونایتد بماند بعدها در خصوص بازیکنی خارق العاده ای صحبت خواهیم کرد.

هافبک 26 ساله سرخپوشان منچستر همچنین با تمجید از سرمربی هلندی این تیم گفت: فن خال مربی باتجربه ای است و می توانم از او چیزهای زیادی یاد بگیرم. او هر زمان که لازم باشد سختگیر می گردد. فن خال حرف هایش را مستقیم و جدی می زند ولی به وقتش هم رابطه خیلی نزدیکی با بازیکنان دارد. او علاقه زیادی به حرف زدن با بازیکنانش دارد و از ما می خواهد به تمریناتی که انجام می دهیم، فکر کنیم.

ماتا که در شش بازی از فصل جاری لیگ برتر دو گل به ثمر رسانده است، در خاتمه اعلام کرد: عاشق پیشنهادهای فن خال و ایده های فوتبالی اش هستم که در سر دارد. برای من انسان خوب بودن از بازیکن یا مربی بهتر بودن مهمتر است و لوئیز انسانی خیلی خوب و مردی صادق است.

منبع: تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 780

به "ماتا: عاشق لیگ برتر، فوتبال انگلیس و پیشنهادهای فوتبالی فن خال هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماتا: عاشق لیگ برتر، فوتبال انگلیس و پیشنهادهای فوتبالی فن خال هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید