همدلی و اتحاد اولویت اول متولیان گردشگری شیراز باشد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران،علیرضا پاک فطرت بعدازظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه بابیان اینکه گردشگری باید به عنوان یک اولویت برای شیراز مطرح گردد،گفت: اگر در کشورهای آمریکایی و اروپایی یک حافظ داشتند امروز حتی یک نفر بیکار در آن شهرها وجود نداشت.

همدلی و اتحاد اولویت اول متولیان گردشگری شیراز باشد

وی توضیح داد: پتانسیل گردشگری شیراز بسیار است اما متأسفانه متولیان این بخش با یکدیگر هماهنگی و اتحاد ندارند درحالی که باید برنامه ریزی درستی برای توسعه گردشگری این شهر داشته باشیم.

شهردار شیراز با اشاره به اینکه شهر ازلحاظ زیرساختی باید آمادگی بیشتری در جذب توریست داشته باشد، گفت: زیرساخت های گردشگری شیراز آماده است اما باید تمامی متولیان این بخش به مباحث مختلف توجه داشته باشند.

پاک فطرت ادامه داد: متولیان بخش فرهنگی باید روزانه برای رسیدن به موفقیت 20 ساعت کار نمایند و به طور ماهیانه نیز گزارش کار ارائه دهند نه اینکه چند سال متولی بخشی باشند و در خاتمه نیز جای خود را به کسی دیگر بدهند.

وی اضافه کرد: عملکرد متولیان فرهنگی و گردشگری شیراز تعیین است اگر آمار توریست و مسافرین و مدت زمان اقامت آن ها در شیراز افزایش داشته باشد به طور حتم نشان از موفقیت مدیران بخش گردشگری دارد که البته این موضوع به گروه های مختلف گردشگری مربوط می گردد.

شهردار شیراز تأکید کرد: یکی از دغدغه های مدیریت شهری در شیراز درامد پایدار است که باید با برنامه ریزی درست به این مهم دست یافت.

پاک فطرت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط باغات شهر شیراز، گفت: 70 هکتار باغ طبق قانون در شیراز تخریب شد که 300 هکتار باغ را بتوانیم خریداری و نگهداری کنیم که این مهم اجرا شده است.

وی توضیح داد: بهترین راه برای نگهداری از باغات شیراز استفاده از این قانون بود که تا به امروز نیز این کار اجرایی شده است.

شهردار شیراز اضافه کرد: اتفاقات خوبی برای سال آینده شیراز درراه است که به طور یقین موردتوجه شهروندان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 841

به "همدلی و اتحاد اولویت اول متولیان گردشگری شیراز باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همدلی و اتحاد اولویت اول متولیان گردشگری شیراز باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید