وزیر میراث فرهنگی کشور از طرح ساحل سازی زرینه رود بازدید کرد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، ایرنا/ براساس آخرین گزارش های منتشر شده، وزیر میراث فرهنگی کشور از طرح ساحل سازی زرینه رود بازدید کرد.

وزیر میراث فرهنگی کشور از طرح ساحل سازی زرینه رود بازدید کرد

سید عزت الله ضرغامی بعد از حضور در میاندوآب، از حاشیه رودخانه زرینه رود در این شهرستان و بسترها و ظرفیتهای گردشگری اطراف آن بازدید کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان غربی در حاشیه این بازدید گفت: بازدید از ظرفیت های گردشگری و آنالیز مسائل و مسائل مرتبط با این بخش از مهمترین برنامه های سفر وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به شهرستان میاندوآب است.

مرتضی صفری افزود: توسعه به صنعت گردشگری، حمایت از سرمایه گذاران این صنعت و توجه به زیرساختها بویژه راه دسترسی به اماکن گردشگری و تاریخی از جمله مواردی بود که وزیر میراث فرهنگی در سفر به میاندوآب بر آنها تاکید نمود.

وی افزود: بازدید از پل تاتاو، کمپ گردشگری نوروزلو و موزه میاندوآب از جمله دیگر برنامه های وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این شهرستان بود.

صفری یادآور شد: وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از مجموعه میراث جهانی تخت سلیمان، قلعه اربابی افشار، چمن متحرک روستای بدرلو و 2 اقامتگاه بومگردی در شهرستان تکاب نیز بازدید کرد.

منبع: همگردی
انتشار: 31 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1402 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2426

به "وزیر میراث فرهنگی کشور از طرح ساحل سازی زرینه رود بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر میراث فرهنگی کشور از طرح ساحل سازی زرینه رود بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید