شرایط بازار مسکن اورژانسی است

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش تجارت نیوز، محمدرضا رضایی با اشاره به افزایش 47 درصدی سقف تسهیلات ساخت مسکن اظهار کرد: گرچه افزایش سقف تسهیلات ساخت و ساز و فراوری مسکن می تواند در ارتقا میزان ساخت و ساز در کشور اثرگذار باشد، اما به نظر می رسد هنوز بدنه اجرایی و مدیریتی کشور تصمیم قابل قبولی برای رونق فراوری مسکن نگرفته است.

شرایط بازار مسکن اورژانسی است

جهت دریافت خدمات پتینه چیست با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

رئیس کمیسیون عمران مجلس توضیح داد: شرایط بازار ساخت و ساز مسکن بسیار نامطلوب و نگران نماینده است، به ویژه آنکه با شیوع بیماری کرونا بخشی از پروژه های فراوری مسکن متوقف شده و با این حال دولت هنوز هیچ اقدامی برای حمایت مالی از سازندگان صورت نداده است.

وی با بیان این که شرایط بازار ساخت و ساز مسکن اورژانسی است، افزود: شرایط بازار مسکن به گونه ای است که بسیاری از سازندگان برای حضور در عرصه ساخت و ساز ریسک نمی نمایند، چون تعیین نیست که با این شرایط بازار در ماه های آینده به کدام سو خواهد رفت.

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به کاهش معاملات مسکن و افزایش چشمگیر قیمت مصالح ساختمانی افزود: به هر میزانی که آمار معاملات مسکن بالا رفته و قیمت مصالح و تجهیزات کاهش یابد، سازندگان برای حضور فعالانه در بازار ساخت و ساز تمایل بیشتری خواهند داشت.

رضایی تاکید نمود: دولت باید با ارائه تسهیلات ساخت و ساز با سود مطلوب و ارائه مصالح ساختمانی در بازار فراوری مسکن تحرک ایجاد کند تا عرضه مسکن در کشور افزایش یابد.

منبع: تسنیم

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 964

به "شرایط بازار مسکن اورژانسی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط بازار مسکن اورژانسی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید