وعده پاداش نیم میلیاردی برای شکست یا تساوی مقابل تیم مدیرعامل سابق!

به گزارش مجله سفرنامه دبی، عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن وعده پاداشی عجیب به بازیکنان این تیم داد.

وعده پاداش نیم میلیاردی برای شکست یا تساوی مقابل تیم مدیرعامل سابق!

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، تمرین عصر دیروز (روز سه شنبه) تیم فوتبال ذوب آهن با یک اتفاق عجیب روبرو بود. قضیه از این قرار است که یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن به همراه معاون مالی این باشگاه با حضور در محل تمرین سبزپوشان اصفهانی صحبت های روحیه بخشی را با اعضای تیم انجام می دهند.

مهمترین نکته ای که آنها به بازیکنان می گویند؛ وعده پاداش نیم میلیارد تومانی برای شکست یا حتی توقف حریف آینده تیم شان فولاد است.

نکته جالب اینکه مسابقه پیش روی آنها چندان برای ذوبی ها حساس نیست اما برای فولادی ها که برای کسب سهمیه آسیا می جنگند بسیار حائز اهمیت است. درنظر دریافت پاداش 500 میلیون تومانی برای یک بازی بی اهمیت از سوی ذوبی ها در حالی است که این باشگاه در فصل جاری با کسری بودجه و مسائل مالی همراه بوده، تصمیم عجیبی به نظر می رسد.

وعده چنین پاداشی این شائبه را ایجاد نموده که حضور سعید آذری به عنوان مدیر عامل پیشین باشگاه ذوب آهن در مدیریت باشگاه فولاد، باعث شده بعضی از اعضای هیئت مدیره باشگاه اصفهانی بخواهند تا این حد در باشگاه شان ریخت و پاش نمایند. آن هم در شرایطی که تامین اجتماعی (ذوب آهن زیر مجموعه این اداره است) شرایط مالی خوبی ندارد.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1408

به "وعده پاداش نیم میلیاردی برای شکست یا تساوی مقابل تیم مدیرعامل سابق!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده پاداش نیم میلیاردی برای شکست یا تساوی مقابل تیم مدیرعامل سابق!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید