کسب رتبه برتر زندان های ایلام در ارزیابی شاخص های قضایی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، رئیس سازمان زندان های کشور از رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز ایلام تقدیر کرد

کسب رتبه برتر زندان های ایلام در ارزیابی شاخص های قضایی

به گزارش خبرنگاران ایلام جلسه ویدیوکنفرانس رئیس سازمان زندان های کشور با مدیران کل، معاونین و روسای ستادی زندان های کشور برگزار گشت.

در این جلسه که روسای کل دادگستری و دادستان های مراکز استان های حائز رتبه برتر در ارزیابی شاخص های قضایی حضور داشتند، حاج محمدی رئیس سازمان زندان ها در خصوص شرایط اقدامات زندانبانی و برنامه های تحولی در این حوزه مطالبی را عنوان نمود و از تعامل و همکاری های اثربخش مراجع قضایی در پیشبرد اقدامات تأمینی و تربیتی تقدیر کرد.

در خلال جلسه مذکور از 12 استان برتر تقدیر شد که اداره کل زندان های استان ایلام با توجه به ارزیابی سازمانی در شاخص های قضایی جزو استان های برتر بود و حاج محمدی ضمن ارسال لوح تقدیر و هدایا برای رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان که به نمایندگی ایشان؛ توسط مجید احسانی مدیرکل زندان های استان ایلام اهدا گشت، به صورت ارتباط ویدیویی نیز از تلاش های آنان تقدیر کرد.

دهقانی رئیس کل دادگستری ایلام در ویدیوکنفرانس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و فرارسیدن سال نو، گفت: اجرای سیاست های تحولی قوه قضائیه در زندان های سراسر کشور با تلاش میدانی و جهادی مسئولین امر قابل تقدیراست و نتایج مطلوبی را به دنبال داشته است.

وی ادامه داد: در دستگاه قضایی استان با تغییر رویکرد و نگاه کارشناسانه و درست به مجازات حبس و استفاده حداکثری از مجازات جایگزین حبس، تحولی قابل توجه رقم خورده است.

دهقانی افزود: با حضور مستمر قضات در زندان ها و بررسی پفراینده های قضایی زندانیان، استفاده مطلوب از سامانه های الکترونیکی با توجه به محدودیت ها و محرومیت استان، افزایش سرانه فضای نگهداری زندانیان، اجرای دقیق طرح پایش و غربالگری و همچنین مهمتر از همه انتقال زندان به خارج از شهر پس از 18 سال، توانسته ایم عملکرد قابل قبول و حائز اهمیتی را در سال گذشته داشته باشیم و امید است در سال آینده با تداوم تلاش های جهادی و مثمر ثمر، شاهد رفع مسائل و استمرار فرایند مطلوب اقدامات باشیم.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1734

به "کسب رتبه برتر زندان های ایلام در ارزیابی شاخص های قضایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسب رتبه برتر زندان های ایلام در ارزیابی شاخص های قضایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید