یونانی ها دوران سختی را می گذرانند، هنوز راه طولانی برای غلبه بر بحران پیش روی آتن است

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران: وزیر خارجه آلمان که قرار است روزهای پنج شنبه و آدینه به یونان سفر کند در سخنانی با تاکید بر اینکه هنوز راه طولانی در جهت غلبه بر بحران و پیشبرد اصلاحات سخت پیش روی یونان است گفت: یونانی ها دوران سختی را می گذرانند.

یونانی ها دوران سختی را می گذرانند، هنوز راه طولانی برای غلبه بر بحران پیش روی آتن است

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از هفته نامه اشپیگل فرانک والتر اشتاین مایر، وزیر امور خارجه آلمان در روزهای پنج شنبه و آدینه به کشور بحران زده منطقه یورو، یونان سفر خواهد نمود تا از برنامه های اصلاحی این کشور در جهت غلبه بر بحران حمایت کند.

وی امروز چهارشنبه قبل از سفر به یونان گفت که یونانی ها دوران سختی را تجربه می نمایند. دولت نخست وزیر آنتونیس ساماراس برنامه اصلاحات بلند پروازانه و سختی را در پیش گرفته است. در برخی سال ها باید آنچه در طول دهه ها روی زمین مانده جبران گردد.

وزیر امور خارجه آلمان به صورت غیر مستقیم همچنین خاطرنشان کرد که برنامه های اصلاحی یونان باید همچنان در پیش گرفته گردد و یک انتها قریب الوقوع برای آن پیش بینی نمی گردد. هنوز یک راه طولانی پیش روی یونان واقع شده است. یونانی ها برای آمادگی برای این منظور و شجاعت لازم در این جهت سزاوار هر گونه احترام هستند.

وی همچنین این پیام را به اتحادیه اروپا ارسال می نماید که من می خواهم با سفر خود به آتن همبستگی آلمان با مردم یونان را نشان دهم. ما همچنان در طرف یونانی ها ایستاده ایم.

اشتاین مایر در سفر خود به یونان برنامه بسیار فشرده ای را اعلام نموده است، از جمله دیدار با وزیر امور خارجه این کشور، نخست وزیر و رئیس جمهوری یونان. همچنین یک دیدار با نمایندگان مجلس یونان، نمایندگان مالی و یک تبادل نظر با دانشجویان آلمانی و یونانی در این کشور در نظر گرفته شده است.

گفتنی است که کشور یونان از ابتدای امسال میلادی به مدت شش ماه ریاست دوره ای اتحادیه اروپا را بر عهده گرفته است و در حال حاضر بحث های زیادی درباره لزوم در نظر دریافت یک بسته نجات سوم برای این کشور بحران زده اروپا در این اتحادیه ایجاد شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 411

به "یونانی ها دوران سختی را می گذرانند، هنوز راه طولانی برای غلبه بر بحران پیش روی آتن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونانی ها دوران سختی را می گذرانند، هنوز راه طولانی برای غلبه بر بحران پیش روی آتن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید