یونکر خواهان تداوم اقدامات ریاضت مالی در یونان شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران: رئیس جدید کمیسیون اتحادیه اروپا که به آتن سفر نموده است ضمن اینکه این کشور را برای کوشش هایش در زمینه اصلاحات تمجید کرد در عین حال توضیح داد که اقدامات ریاضتی در یونان باید در پیش گرفته گردد.

یونکر خواهان تداوم اقدامات ریاضت مالی در یونان شد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، به نقل از روزنامه اوزنابروکر سایتونگ، یان کلود یونکر رئیس جدید کمیسیون اتحادیه اروپا که به یونان سفر نموده است این کشور را برای کوشش هایش در راستای اصلاحات تمجید کرد.

وی در عین حال توضیح داد که اقدامات ریاضت اقتصادی باید در یونان در پیش گرفته گردد.

سفر به یونان اولین سفر رسمی یونکر بعد از انتخاب شدن وی به عنون جانشین خوزه مانوئل باروسو در ماه جولای بود.

وی در این سفر همچنین گفت که من هرگز نگفته ام که ریاضت اقتصادی تمام شده است، اروپا هنوز از تونل خارج نشده است.

یونکر همچنین وعده داد که در طول عهده داری مسئولیت ریاست کمیسیون به دنبال راه هایی خواهد گشت که سرمایه گذاری را افزایش داده و با بیکاری مبارزه کند.

وی همچنین یادآوری کرد که مانند یک شیر برای باقی ماندن یونان در منطقه یورو جنگیده است و در حال حاضر احتمالا تنها سیاستمداری است که به همان اندازه که در آلمان محبوب است در یونان هم محبوبیت دارد. آنتونیوس ساماراس نخست وزیر یونان که یونکر را برای مسئولیت ریاست کمیسیون اروپایی پیشنهاد داده بود هم برای وی مانند یک برادر است.

یونکر درباره یاری های اقتصادی بیشتر به یونان یا تجدید نظر در بدهی های این کشور نخواست اظهار نظری کند. این در حالی است که دولت یونان امیدوار به طولانی شدن مهلت بازپرداخت بدهی های خود و پایین آمدن بیشتر نرخ بهره های وام هایش است.

یونکر در ماه نوامبر به مدت پنج سال ریاست کمیسیون اروپایی را عهده دار خواهد شد. یونکر در آتن درباره ترکیب کمیسیون تحت ریاست خود هیچ اظهار نظری نکرد.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 25 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 416

به "یونکر خواهان تداوم اقدامات ریاضت مالی در یونان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یونکر خواهان تداوم اقدامات ریاضت مالی در یونان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید