طراحی لوگو

جک اس 5 فیس لیفت به بازار ایران عرضه می شود

طبق اخبار منتشر شده قرار است جک اس 5 فیس لیفت در بازار ایران عرضه شود. با امکانات جدید این نسخه از جک S5 آشنا شوید.

25 اسفند 1399

با مهمترین عناصر هویت بصری برند آشنا شوید

برای تقویت ویژگی های برند باید از عناصر و روش های ملموسی استفاده نمود که با حواس پنج گانه انسان قابل درک است. کلیه عناصری که با این حواس انسان در ارتباط هستند به آن عناصر حسی برند می گویند. مانند بوی برند، طراحی لوگو برند، طراحی بسته بندی برند، موسیقی...

30 دی 1399

داوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در جشنواره فجر 39 معرفی شدند

تهران (پانا) - داوران بخش مسابقه تبلیغات سینمای ایران در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

8 دی 1399

ارزش پیشنهادی برند (Brand Value Proposition) چیست و چگونه ایجاد می گردد؟

عبارت ارزش پیشنهادی یک برند یا Brand Value Proposition، در واقع قول و تضمینی است که یک برند به مشتریان می­ دهد و آنها را قانع می ­کند که چرا باید کالا یا خدماتی را از آن برند بخرند. ارزش پیشنهادی یک برند، نقش زیادی در فرایند بازاریابی دارد؛ اما در کشور ما بیشتر کسب...

7 آبان 1399

تولید اولین شاسی بلند الکتریکی ب ام و

اما با تغییر فرایند بازار، مدیران جدید ب ام و می خواهند مدل های آشنا و محبوب کارخانه را به موتور الکتریکی مجهز کنند. iX3 اولین ماشینی است که با این استراتژی جدید به بازار عرضه خواهد شد.

27 شهریور 1399