تور عمان لحظه آخری: ابراز همدردی وزیر خارجه با ملت و دولت عمان

به گزارش مجله سفرنامه دبی، وزیر خارجه کشورمان در تماس تلفنی با همتای عمانی، ضمن ابراز همدردی با ملت و دولت آن کشور در حادثه طوفان اخیر، اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه مساعدتی را ابراز داشت.

تور عمان لحظه آخری: ابراز همدردی وزیر خارجه با ملت و دولت عمان

با تور عمان لحظه آخری از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط عمان آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران، حسین امیرعبداللهیان در تماس تلفنی امشب با آقای بدر البوسعیدی وزیر امورخارجه عمان، ضمن ابراز همدردی با ملت و دولت آن کشور در حادثه طوفان اخیر، اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای هرگونه مساعدتی را ابراز داشت.

وزی امور خارجه با اشاره به روابط ممتاز دو کشور، بر توسعه هرچه بیشتر همکاری های دوجانبه و عملیاتی کردن طرح های مشترک توافق شده تاکید کرده و سلام گرم رئیس محترم جمهور برای سلطان عمان را ابلاغ نمود.

وزیرخارجه عمان هم در این تماس ضمن تشکر از ابراز همدردی امیرعبداللهیان، گفت که درحال حاضر شرایط از حالت بحرانی خارج شده و دولت شرایط را تحت کنترل دارد.

بدر البوسعیدی ضمن ابراز رضایت از سطح و کیفیت روابط تاریخی و گسترده دو کشور، آمادگی مسقط برای توسعه هرچه بیشتر روابط را اعلام و اظهار امیدواری نمود در اولین فرصت امکان ملاقات دو وزیر فراهم گردد. وی بعلاوه سلام گرم سلطان عمان برای مقامات عالی جمهوری اسلامی ایران را ابلاغ نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 مهر 1400 بروزرسانی: 15 مهر 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1997

به "تور عمان لحظه آخری: ابراز همدردی وزیر خارجه با ملت و دولت عمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور عمان لحظه آخری: ابراز همدردی وزیر خارجه با ملت و دولت عمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید