خبرنگاران فیس بوک حامیان انتخاباتی ترامپ در رومانی را فریبکار خواند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، تهران - خبرنگاران - شرکت فیس بوک خاطرنشان کرد که صفحه کابری کمپین انتخاباتی حامیان دونالد ترامپ در رومانی به دلیل اقدامات تحریک آمیز و فریبکاری حذف شد.

خبرنگاران فیس بوک حامیان انتخاباتی ترامپ در رومانی را فریبکار خواند

از پروفایل ما bestcanadatours دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران از خبرگزاری فرانسه، شرکت فیس بوک اضافه کرد: فعالیت این کمپین فریبکاری و اقدامات تحریک آمیز برای حمایت مردم آمریکا از ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر (آبان) بوده است.

ناتانیل گلیچر رییس سیاست امنیتی فیس بوک گفت: در راستای مبارزه با رفتارهای غیرمجاز، فیس بوک 35 حساب کاربری، سه صفحه و 88 حساب کاربری اینستاگرام این گروه را حذف کرد.

گلیچر اضافه کرد: افراد در پشت این شبکه آنلاین از حساب های جعلی برای معرفی کردن خود به عنوان شهروندان آمریکایی استفاده کرده و در حمایت از پیروزی ترامپ در انتخابات اظهارات نظر می کردند.

با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2020 و با کاهش محبوبیت ترامپ نزد مردم آمریکا وی هفته گذشته کرونا را بهانه به تعویق انداختن انتخابات کرد.

ترامپ با طرح این موضوع در یک پیام توئیتری نوشت که به باور او در سیستم رای گیری کنونی ایالات متحده احتمال تقلب بالاست.

رییس جمهوری آمریکا در این پیام مدعی شد: با رأی گیری همگانی از طریق پست (و نه رأی گیری غیابی که امر خوبی است) ، 2020 تبدیل به غیردقیق ترین و پرتقلب ترین انتخابات تاریخ خواهد شد. این مایه شرمساری ایالات متحده خواهد بود.

وی اضافه کرد: انتخابات را به تأخیر بیندازیم تا مردم بتوانند به درستی، با اطمینان و با امنیت رأی بدهند؟

ترامپ پیش از این توییت نیز در توئیت دیگری نوشته بود که نتایج چنین روشی برای رأی گیری فاجعه بار خواهد بود زیرا کار کشورهای خارجی برای نفوذ و تأثیرگذاری در آن را آسان می کند.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 مهر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1337

به "خبرنگاران فیس بوک حامیان انتخاباتی ترامپ در رومانی را فریبکار خواند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فیس بوک حامیان انتخاباتی ترامپ در رومانی را فریبکار خواند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید