فرانسه خواهان خاتمه گفتگوهای تجارت آزاد با آمریکا شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، فرانسه خواهان انتها گفتگوها درمورد توافق تجاری اروپا-آمریکا شد.

فرانسه خواهان خاتمه گفتگوهای تجارت آزاد با آمریکا شد

جهت دریافت مشاوره خدمات محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، پاریس خواهان انتها گفتگوها درمورد توافق تجاری اروپا-آمریکا شد.

با اینحال بر خلاف فرانسه و آلمان، کمیسیون اتحادیه اروپا همچنان فرصت ها برای به نتیجه رسیدن مذاکرات درباره قرارداد تجارت آزاد اروپا با آمریکا موسوم به تی تی آی پی را خوب ارزیابی می نماید.

مارگاریتیس شیناس، یک سخنگوی کمیسیون اتحادیه اروپا روز دوشنبه در بروکسل گفت: اگر شرایط مساعد گردد کمیسیون اروپا آماده است این توافق را تا انتها سال نهایی کند. گفتگوها در این باره وارد مرحله مهم و مشخص کننده ای شده است.

این در حالی است که زیگمار گابریل، معاون صدر اعظم آلمان مذاکرات درباره قرارداد تجارت آزاد اروپا-آمریکا را شکست خورده ارزیابی نموده و چشم اندازی برای آینده این قرار داد ندانست.

صدر اعظم آلمان این اظهار نظر معاون خود را رد نموده و تاکید نمود: این درست است که به مذاکرات در این باره ادامه دهیم.

سخنگوی کمیسیون اتحادیه اروپا نیز گفت: ما بر اساس یک توافق آراء بین همه کشورهای عضو اتحادیه اروپا در این باره با هم مذاکره می کنیم.

رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا نیز این مسئله را آشکار نموده است که امنیت، سلامت و همچنین استانداردهای اجتماعی و حفاظت از داده های اروپا با این قرارداد تجارت آزاد قربانی نمی گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 892

به "فرانسه خواهان خاتمه گفتگوهای تجارت آزاد با آمریکا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه خواهان خاتمه گفتگوهای تجارت آزاد با آمریکا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید